Totaal aantal Berichten: 3440
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Vandaag op de A1 plotseling een wolk in de rechterooghoek en direct oplopende temperatuur.
Met enig kunst en vliegwerk in druk verkeer naar de vluchtstrook, die daar al uit witte strepen bestaat, vlak voor de afrit naar de A9.
Heel snel de wegenwacht erbij, die de auto oppakte en naar een benzindestation bracht.
Binnen een half uur de WW erbij.
De beruchte S-bocht van de dikke koelwatersang bovenlangs was ernstig gescheurd.
Binnen 10 minuten deze elegante “shortcut” gemaakt en weer naar huis.
Je krijgt de neiging het gewoon zo te laten zitten.
Als je een heel klein beetje gereedschap bij je hebt kan je het zelf.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Welkom bij de club van koelslanglekkage op de A1 bij een afrit naar een andere A-weg. Goed dat het vooralsnog is opgelost.
XM 2.1 TD Y4 1999 Prestige. Niet meer.
Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Er is tegenwoordig zelfvulcaniserende siliconentepe verkrijgbaar waar je dit soort reparaties ook mee kunt maken:
http://eriks.nl/nl/nieuws/kunststof-leidingsystemen/resq-tape:-nieuw-siliconen-tape-voor-noodreparaties-van-buizen-en-slangen/
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):
jabaar schreef:Welkom bij de club van koelslanglekkage op de A1 bij een afrit naar een andere A-weg. Goed dat het vooralsnog is opgelost.
Ik stond op de A50 bij de aansluiting op de A1, mag ik ook lid worden of moet ik een eigen club oprichten ??
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Ik op de A9 Haarlem -Hoofddorp.
Wellicht ook door de hete zomer dat al die slangen gaan scheuren?
Rij voorlopig wegens druk, druk nog even door met de dop van `t expansievat op het “kinderslot”, dan lekt `ie niet echt veel meer tot ik wat meer tijd heb.
Wordt al een echte club zo met nu al 4 leden.
XM TCT Ambiance`94