4 van de 18
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
zijn dames toegestaan op het forum?
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 01 september 2013 11:41 PM
  [ # 46 ]

Naden vanaf de onderkant niet kitten.
Kan alleen maar vocht gaan zitten.
Naden een dikke laag extra dinitrol geven.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 06 september 2013 11:37 AM
  [ # 47 ]

mooi spul dat epoxy, het enige probleem is dat 1 streepje op de maatbeker net niet genoeg is voor alle plekken.
2 streepjes is weer veel te veel.
dus mijn idee met wit en zwart gaat niet op, ik moet dus maar meer tinten gaan mengen.

weet iemand hoe lang epoxy moet drogen voor er dinitrol ml op kan?

Afbeelding Bijlagen
P1010910.jpgP1010911.jpgP1010912.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 06 september 2013 12:07 PM
  [ # 48 ]

Laat het zeker een dag drogen,anders twee.
Weet je zeker dat het goed is.
En eerst ML eronder,dag laten drogen en dan pas dinitrol.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 06 september 2013 04:25 PM
  [ # 49 ]

Ok, dat valt mee dus.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 11 september 2013 01:22 AM
  [ # 50 ]

zo de dinitrol zit op de bodem.
ml is zo klaar, volgens mij is dit bijna het zelfde als de antiroest compound die ik eerder altijd gebruikte.
de metalic is wat meer werk omdat het vrij dik is.
gelukkig had ik alles afgeplakt en een zeil op de grond gelegd, anders was het echt een bende geworden.
nu is het al zo dat als ik aan het eind van de schuur moet zijn ik aan het begin kan stoppen met lopen.

Afbeelding Bijlagen
P1010921.jpgP1010919.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2419
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 11 september 2013 10:39 AM
  [ # 51 ]

Dinitrol zit dus op meerdere bodems? Smile
Gaat goed zo! bijna beter als nieuw!

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 september 2013 11:04 AM
  [ # 52 ]

Hoezo bijna beter als nieuw?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2419
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 11 september 2013 11:07 AM
  [ # 53 ]

Af-fabriek is de roestbescherming toch duidelijk minder goed zou ik zeggen.

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 11 september 2013 11:15 AM
  [ # 54 ]
Evan schreef:

Af-fabriek is de roestbescherming toch duidelijk minder goed zou ik zeggen.

Dus beter dan nieuw Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 12 september 2013 03:46 PM
  [ # 55 ]

morgen is de grote dag.

ik zal dan het huwelijk tussen koets en chasis voltrekken.
eigenlijk stond dat voor vandaag op het programma, maar ik bedacht me dat er tussen het chasis en mijn verstevigingsframe nog geen epoxy en 2k zit.
zonde om dat te laten zitten dacht ik.

Afbeelding Bijlagen
P1010922.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 12 september 2013 03:54 PM
  [ # 56 ]

“Bijzonder ambtenaar” krijgt zo een heel andere lading.
Zitten de TRX-en er niet meer / nog niet onder? Dacht een tijdje geleden een foto gezien te hebben met.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 12 september 2013 04:04 PM
  [ # 57 ]

Waar is je uitlaat?
Zet die er eerst effe onder,scheeld een bult geklooi.
En succes morgen,

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 12 september 2013 05:24 PM
  [ # 58 ]

@mulder: ik heb die trx en er even ondergezet om te kijken hoe dat lijkt.
Nu weer oude velgen om te voorkomen dat de trxen en velgen beschadigen of vies worden.

@frank: ik heb de uitlaat eronder gezet en toen het flexibel “afgesteld”
Nu er weer onderuit omdat mij dat makkelijker leek, maar ik zie het probleem ook niet zo.

Ik heb ondertussen de plekken waar nog geen verf zat in de epoxy.
Om tussen de voorste en de achterste silent blok steunen te komen heb ik geschilderd met een spiegeltje en een kwast met afgezaagde steel Laughing

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 12 september 2013 07:12 PM
  [ # 59 ]
erikkuiper schreef:

Om tussen de voorste en de achterste silent blok steunen te komen heb ik geschilderd met een spiegeltje en een kwast met afgezaagde steel Laughing

Je bedoeld vingerverven Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 13 september 2013 01:43 PM
  [ # 60 ]

de plechtigheid in geweest.
ze hebben beide ja gezegd, dus het huwelijk is voltrokken.
vanavond groot feest voor alle genodigden. dance

eigenlijk vrij soepel, alleen de remservo zat aan de verkeerde kant van het stuurrondsel.
maar de tweede poging ging goed.
tijdens de demontage van mijn prestige ontsond een discussie over mijn touw versteviging van het onderstel.
maar het blijkt toch wel te kloppen hoor.
in eerste instantie zaten de steunen voor bijna 2 cm te ver naar voren, na het plaatsen van wigjes klopte het weer precies.
datzelfde doe je ook met touwen tussen de hoogste steunen en de achteras.
Deze bedoel ik http://www.citroen-forum.nl/?ACT=25&fid=9&aid=7947_9DJ69cJ6bFFGTn9hSOU4&board_id=1

Afbeelding Bijlagen
P1010926.jpgP1010928.jpgP1010927.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
 
4 van de 18
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook