



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Naden vanaf de onderkant niet kitten.
Kan alleen maar vocht gaan zitten.
Naden een dikke laag extra dinitrol geven.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
mooi spul dat epoxy, het enige probleem is dat 1 streepje op de maatbeker net niet genoeg is voor alle plekken.
2 streepjes is weer veel te veel.
dus mijn idee met wit en zwart gaat niet op, ik moet dus maar meer tinten gaan mengen.
weet iemand hoe lang epoxy moet drogen voor er dinitrol ml op kan?
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Laat het zeker een dag drogen,anders twee.
Weet je zeker dat het goed is.
En eerst ML eronder,dag laten drogen en dan pas dinitrol.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ok, dat valt mee dus.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
zo de dinitrol zit op de bodem.
ml is zo klaar, volgens mij is dit bijna het zelfde als de antiroest compound die ik eerder altijd gebruikte.
de metalic is wat meer werk omdat het vrij dik is.
gelukkig had ik alles afgeplakt en een zeil op de grond gelegd, anders was het echt een bende geworden.
nu is het al zo dat als ik aan het eind van de schuur moet zijn ik aan het begin kan stoppen met lopen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
Dinitrol zit dus op meerdere bodems?
Gaat goed zo! bijna beter als nieuw!
CX GTi Turbo 2 - All Black




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Hoezo bijna beter als nieuw?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Af-fabriek is de roestbescherming toch duidelijk minder goed zou ik zeggen.
CX GTi Turbo 2 - All Black




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Evan schreef:Af-fabriek is de roestbescherming toch duidelijk minder goed zou ik zeggen.
Dus beter dan nieuw
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
morgen is de grote dag.
ik zal dan het huwelijk tussen koets en chasis voltrekken.
eigenlijk stond dat voor vandaag op het programma, maar ik bedacht me dat er tussen het chasis en mijn verstevigingsframe nog geen epoxy en 2k zit.
zonde om dat te laten zitten dacht ik.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
“Bijzonder ambtenaar” krijgt zo een heel andere lading.
Zitten de TRX-en er niet meer / nog niet onder? Dacht een tijdje geleden een foto gezien te hebben met.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Waar is je uitlaat?
Zet die er eerst effe onder,scheeld een bult geklooi.
En succes morgen,
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
@mulder: ik heb die trx en er even ondergezet om te kijken hoe dat lijkt.
Nu weer oude velgen om te voorkomen dat de trxen en velgen beschadigen of vies worden.
@frank: ik heb de uitlaat eronder gezet en toen het flexibel “afgesteld”
Nu er weer onderuit omdat mij dat makkelijker leek, maar ik zie het probleem ook niet zo.
Ik heb ondertussen de plekken waar nog geen verf zat in de epoxy.
Om tussen de voorste en de achterste silent blok steunen te komen heb ik geschilderd met een spiegeltje en een kwast met afgezaagde steel
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
erikkuiper schreef:
Om tussen de voorste en de achterste silent blok steunen te komen heb ik geschilderd met een spiegeltje en een kwast met afgezaagde steel
Je bedoeld vingerverven
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
de plechtigheid in geweest.
ze hebben beide ja gezegd, dus het huwelijk is voltrokken.
vanavond groot feest voor alle genodigden.
eigenlijk vrij soepel, alleen de remservo zat aan de verkeerde kant van het stuurrondsel.
maar de tweede poging ging goed.
tijdens de demontage van mijn prestige ontsond een discussie over mijn touw versteviging van het onderstel.
maar het blijkt toch wel te kloppen hoor.
in eerste instantie zaten de steunen voor bijna 2 cm te ver naar voren, na het plaatsen van wigjes klopte het weer precies.
datzelfde doe je ook met touwen tussen de hoogste steunen en de achteras.
Deze bedoel ik http://www.citroen-forum.nl/?ACT=25&fid=9&aid=7947_9DJ69cJ6bFFGTn9hSOU4&board_id=1
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v