Jongens toch, hij schreef bovenaan dat hij de schroefjes had losgemaakt ... die zitten niet aan de buitenkant
kreazyV8wuppo schreef:ik zal me er maar niet mee bemoeien,,,,,,
Ach, waarom ook niet ...
SAMBXSPORT schreef:kreazyV8wuppo schreef:ik zal me er maar niet mee bemoeien,,,,,,
Ach, waarom ook niet ...
bon, dan doe ik dat ook maar ff…
waneer tuf je nou eens electrisch in je ami….
voorlopig zie ik je onderschift alleen maar zweven…
greets van wupke: ooit :whoohoo
Nog wat sparen, ‘t wordt meteen een 4x4
Ik ben technisch absoluut geen leek oid
Maar als je er even niet uitkomt dan vraag je het toch een ander Ben je zelf niet zo aan het tobben (noemt men tijdverspilling )
Citroenbx schreef:XBXG schreef:Citroenbx schreef:Die zitten compleet vastgekit en met paspennen vastgemaakt.
Ik heb zoals een 2setjes gedemonteerd, het lukt perfect met een zwaar(dik) palletmes.
Je moet wel ff op de pennen kloppen voor ze doorzijn maar het luktRuben, jij bedoelt volgens mij de buitenkant van de C-stijlen, terwijl het hier gaat om de binnenkant van de C-stijlen.
Zoals WYD uitlegt, klopt het.Edit: gaat het nu om de buiten- of binnenkant van de C-stijlen?
Verduidelijking gevraagd
Nee ik bedoel inderdaad de binnenkant ops: Ik kan er zelf ook aan gaan trekken maar ben bang dat het eerder breekt dan dat heel heel blijft…
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
oké, het binnenpaneel zit vastgeschroefd en met die pennen vast zoals bij de deurpanelen.
helemaal in het puntje onderaan tegen de kofferklep zit de schuifpen, daar dus niet beginnen de wringen.
Voor de rest ook niet aan het paneel trekken want je trekt alles kapot, dus met een schroevendraaier of bekledingsvork erachter gaan.
Altijd voorzichtig zijn! is zo kapot.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller