Jongens toch, hij schreef bovenaan dat hij de schroefjes had losgemaakt ... die zitten niet aan de buitenkant
kreazyV8wuppo schreef:ik zal me er maar niet mee bemoeien,,,,,,
Ach, waarom ook niet ...
SAMBXSPORT schreef:kreazyV8wuppo schreef:ik zal me er maar niet mee bemoeien,,,,,,
Ach, waarom ook niet ...
bon, dan doe ik dat ook maar ff…
waneer tuf je nou eens electrisch in je ami….
voorlopig zie ik je onderschift alleen maar zweven…
greets van wupke: ooit :whoohoo
Nog wat sparen, ‘t wordt meteen een 4x4
Ik ben technisch absoluut geen leek oid
Maar als je er even niet uitkomt dan vraag je het toch een ander Ben je zelf niet zo aan het tobben (noemt men tijdverspilling )
Citroenbx schreef:XBXG schreef:Citroenbx schreef:Die zitten compleet vastgekit en met paspennen vastgemaakt.
Ik heb zoals een 2setjes gedemonteerd, het lukt perfect met een zwaar(dik) palletmes.
Je moet wel ff op de pennen kloppen voor ze doorzijn maar het luktRuben, jij bedoelt volgens mij de buitenkant van de C-stijlen, terwijl het hier gaat om de binnenkant van de C-stijlen.
Zoals WYD uitlegt, klopt het.Edit: gaat het nu om de buiten- of binnenkant van de C-stijlen?
Verduidelijking gevraagd
Nee ik bedoel inderdaad de binnenkant ops: Ik kan er zelf ook aan gaan trekken maar ben bang dat het eerder breekt dan dat heel heel blijft…
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
oké, het binnenpaneel zit vastgeschroefd en met die pennen vast zoals bij de deurpanelen.
helemaal in het puntje onderaan tegen de kofferklep zit de schuifpen, daar dus niet beginnen de wringen.
Voor de rest ook niet aan het paneel trekken want je trekt alles kapot, dus met een schroevendraaier of bekledingsvork erachter gaan.
Altijd voorzichtig zijn! is zo kapot.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Alles is er nu uit behalve het motorblok
Alleen omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik een motorblok eruit takel zit ik met de vraag: Waaraan moet ik het blok eruit tillen? Er zit welliswaar een hijsoog maar is deze niet een beetje erg zwak om heel het gewicht te dragen? Ik wil natuurlijk niets beschadigen ops:
Jdt schreef:Alles is er nu uit behalve het motorblok
Alleen omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik een motorblok eruit takel zit ik met de vraag: Waaraan moet ik het blok eruit tillen? Er zit welliswaar een hijsoog maar is deze niet een beetje erg zwak om heel het gewicht te dragen? Ik wil natuurlijk niets beschadigen ops:
Zowel links als rechts op het motorblok zit een hijsoog. Hier kun je het motorblok aan optillen.
Op deze manier hangt het motorblok in de takel.
Ok, dan heb ik best kans dat die 2e er bij mij niet meer aanzit. Ik zal vanavond nog even kijken voor de zekerheid
Gevonden! Die 2e zit in een beugel en er zat nog een rubber slang voor
Dan gaat morgen de motor er eindelijk uit :whoohoo
Totaal aantal Berichten: 651
Geregistreerd: 12-07-2004
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
heel leuk deze topic, deze auto is ooit van mij geweest. zo’n 15 jaar geleden is hij 3 jaar in mijn bezit geweest, daarna heb ik hem aan een vriend van mij verkocht.
deze heeft er na een aanrijding een type 2 neus op gezet en onderhouden al was het een vrouw. de spiegels vervangen, en er zaten ook dubbele koplampen in bij de verkoop.
in die tijd zag hij er gelikt uit. hij heeft hem ca 10 jaar gehad zonder noemenswaardige problemen.
wat er in die korte tijd daarna allemaal mee gebeurd is weet ik niet maar hij is er niet beter van geworden. verkracht is nog zacht uitgedrukt…
ik ga wel even opzoek naar foto’s uit betere tijden…......
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN
stickers zijn ook niet helemaal origineel meer op de deuren.