ik heb een bosch L jetronic tester etj.002.02 en deze heeft 2 35 polige aansluitingen. Nu moet ik voor uitlezen van cx terug naar 25 polige aansluitingen.
Heeft iemand voor mij het aansluitschema voor de kabels zodat ik deze kan ombouwen naar de 25 polige aansluiting

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat kan zo’n tester testen?

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Is dat niet te herleiden uit de elektrische schema’s ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 88
- CX 2500 GTI
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Dat klinkt interessant, wat is het doel van een dergelijke meter? Simuleert deze de sensoriek in auto om de module testen, of kun je het hele systeem er mee analyseren?
Ik denk dat je idd een heel eind zou kunnen komen met de beschikbare schema’s, als je de naam van elke pin kent, en dus kunt bepalen waar wat hoort.
Dikke van Dale: Citrofiel..
Ik heb ooit eens iets gevonden op een Manta forum.
http://www.mantablog.nl/le-jetronic/
Het is een schema van de LE jetronic met 25 polige stekker.
Misschien kan je er niets mee, maar ik vond het wel leerzaam om te zien hoe de injectie werkt.
Tester is bedoelt om tussen auto en computer te zetten, dan kun je alle componenten meten welke een signaal naar de computer afgeven.
dus elk component apart doormeten om te kijken of deze goed is.
de stekker welke er nu aanzit heeft 25 aders terwijl op het schema van de stekker van de computer niet alles is aangesloten. Met andere woorden ik kan niet zomaar even een kleinere stekker eraan maken.
als het lukt kan ik de meter ertussen plaatsen en alles doormeten.

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
heb je al elektrische schema’s van een CX met L-jetronic ?
wie heeft een linkje naar een site om ze te downloaden anders ?
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Schema zitten in vraagbaak dus die heb ik, ik weet ook op welke aansluitingen die op de stekker komen, maar ik blijf met 25 aders in een niet compleet gevulde (in CX) stekker van de computer zitten.
dus eigenlijk moet ik het schema van bosch hebben welke aders welk gedeelte controleerd