De AX geeft steeds een felle tik ergens voorin, bij optrekken, en weer bij gas los.
Aandrijfassen zijn nieuw.
Ook is hij weer gaan trillen (aan stuur) bij afremmen, terwijl daar nét nieuwe Brembo’s en blokken onder zitten.(en voorheen niet trilde)
Nu vind ik wel dat de draagarmen wat “los” in hun rubbers zitten Ik kan met een schroevendraaier het hele spul in de lengte bewegen!
Zou ik het daar moeten zoeken.
Bij optrekken zie je wiel wat trillen vlak voor het gaat draaien.
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Eén harde tik kan een motorsteun zijn, dus rubber stuk/versleten en dan ijzer op ijzer.
Meerdere tikken achter elkaar bij optrekken/belasten dus ook bij gas los kan ook in de motor zijn,
drijfstanglagers of kantelende zuigers.
Ook kan de uitlaat nog tegen de carroserie komen bij optrekken/gas los.
Gr. Wim.
Door slechte motorsteunen ga je geen trillingen in het stuur krijgen, maar wel van die draagarmrubbers.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Nieuwe draagarmen gezet, en alle problemen zijn opgelost.
Die ouwe waren helemaal “kaas” top auto nu!!
En Paso; je bent van onschatbare waarde, je had het weer helemaal bij het rechte eind
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)