Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Totaal aantal Berichten: 48
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Die witte die gestolen is? Mooi!
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Nee ik bedoelde eigelijk de site, die is van mij en wordt door mij onderhouden . Mijn Vespa is niet zo mooi opgeknapt. Kijk maar
My other car is a broomstick.
Ja dat blijven leuke brommers. Ikzelf ben redelijk fan van de Honda SS-50, en de Honda C-320.
Test
He Mathijs, heb je ook een Citroen?
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hee cool, nog een Vespa-liefhebber hier! Heb zelf een blauwe V50R uit 1977. Is afgelopen zomer helemaal uit elkaar geweest en opnieuw gespoten in (min of meer) de originele kleur (nogal lastig te achterhalen bij oude Vespa’s). Helaas afgelopen jaar amper op gereden, hij loopt ook niet zo mooi, na 100 meter houd ie ermee op. Ontsteking of bougiekabel denk ik. Ben er zelf niet al te handig mee, dus moet binnenkort maar weer eens naar de brommerboer om hem na te laten kijken. Moet sowieso nog geschouwd worden voor nieuwe kentekening
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Valt me trouwens mee dat Pytrick (Stoterstangen90) hier nog niet heeft zitten posten. Die is zo brommer gek, dat hij vorige week de BX-meeting in Wateringen heeft laten schieten voor een brommer-evenement.
Test
- Ami 8 Break
- CX Athéna
De mijne rijd ook niet echt geweldig de laatste tijd. Hoort er wel een beetje bij. Ik ben nu bezig met het motor rijbewijs, als ik die heb gehaald komt er een motor Vespa Het liefst een oude die ik helemaal moet opknappen.
Een citroen event laten schieten voor een brommer event? Zou ook voor mij een moeilijke beslissing zijn Het is allebei even leuk.
My other car is a broomstick.
Ik las in de beau monde dat de zangeres Anastacia ook helemaal verliefd is geworden op Vespa’s scooters en dat ze nu een paarse laat overkomen naar amerika.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hmm. Haast een reden om er nooooit meer op te rijden…
Anastacia. Brrrr…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Thijsvandebles schreef:Ja dat blijven leuke brommers. Ikzelf ben redelijk fan van de Honda SS-50, en de Honda C-320.
die oude honda’s? die zijn fantastisch! zou ik ook wel weer eens willen hebben! reed vroeger op zo’n zeepkist die van voren omhoogkwam als je remt. en oude puchies natuurlijk ook
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
en nog een leuke vespa aanvulling…
Vespa reclame
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik heb nog wel een leuk filpje op de pc staan van een vespa(motor)..
zal het wel een keer online zetten