Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Binnenkort weer de najaarsrit,
wie gaat er nog meer, ik heb iig maar een Bed en Breakfast geregeld.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 479
- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Graag gaan wij ook weer meerijden
Groeten van Henk uit Steenwijk.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Verlof aangevraagd en gekregen
Ga weer een leuke tourrit maken
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
En voor de 100e keer moet ik weer afhaken %**$£&@€
Sinds ik zelf een CX heb, ben ik nog niet meegeweest naar een evenement! 6 oktober ben ik in Keulen, dus helaas. Veel plezier!
Way out in the water, see it swimming.
Totaal aantal Berichten: 349
- C5 2.0 16 V Ligne Business
- CX 20 TRE
- CX Athena
Hallo allemaal,
Ik ben even weggeweest van het forum maar nu weer terug. Sommigen van jullie kennen mij nog wel omdat ik o.a. bij de voorjaarsrit aanwezig was, toen met Freek meegereden. Helaas zonder eigen CX maar meer om te orienteren op de CX i.v.m. toekomstige aanschafplannen. Even een update: situatie is ongewijzigd. Ik wil nog steeds een CX aanschaffen maar moet nog steeds noodgedwongen wachten tot ergens begin 2014. De reden ligt nog steeds in onzekerheid over mijn baan. Jammer, want anders had ik allang zelf CX gereden intussen; maar er nu een kopen en hem begin volgend jaar in het ergste geval moeten wegdoen kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Een tweede probleem was dat ik in het begin ook geen rijbewijs had. Gelukkig is dat obstakel inmiddels verholpen, ben inmiddels in het bezit van rijbewijs en dat is de eerste (uiteraard grote) stap richting CX rijden.
Eigenlijk wilde ik de najaarsrit maar laten schieten maar nu zie ik dat hij in Bovenkarspel is en dat is niet zo ver van waar ik woon. Om die reden gooi ik toch maar weer even een balletje op. Ik zou het ontzettend leuk vinden om nog een keer mee te mogen rijden. Is er iemand die nog een plek op voorstoel danwel achterbank vrij heeft en mij mee zou willen nemen? Liefste maak ik met iemand een concrete afspraak zodat mijn plekje verzekerd is. Hopelijk de laatste keer als passagier want het streven is wel om aan de voorjaarsrit 2014 mee te doen met mijn eigen CX Ben het wachten al een beetje zat
Groet,
Wiard
Totaal aantal Berichten: 9354
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Het blijft mij verbazen,dat je zo’n geduld hebt,respect hiervoor.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
- CX 20 TRE
- CX Athena
Dank je, tja veel andere keuze heb ik niet op het moment, maar het komt goed. Waarschijnlijk is het ook wel zo dat als ik de CX dan eindelijk heb ik het ook wel extra kan waarderen
- CX TRS 2.2 1987
Respect, maar het is ook een wijs besluit…. Eerst zekerheid hebben. Lopen leuren met een CX in deze tijd tijdens allerlei belastingtichnische veranderigen is ook niet lekker. De markt ligt hierdoor ook stil.
Een stoeltje reserveren hoeft niet. Achterbank is altijd wel te vinden
- CX 20 TRE
- CX Athena
Hallo Arno,
Bedankt. Mocht het zo uitkomen, heb je zelf ook nog plek aan boord? Hoewel ik zelf een serie 1 wil kopen zou het ook wel leuk zijn eens een serie 2 mee te maken.
- CX 20 TRE
- CX Athena
Hallo Arno,
Behalve de vraag of je zelf nog plek hebt aan boord vroeg ik me ook nog af of jij of iemand anders toevallig weet wat de eind-locatie van de rit is?
Holá,
als braaf oriënterende en dus nog niets gekochte potentiële CX-rijder heb ik deze ook in m’n agenda staan. Echter, geen CX, dus dat rijdt lastig. Maar inderdaad, méé-rijden kan natuurlijk ook.
Nog meer mensen van hier die gaan, die wellicht mij aan boord willen hebben?
Ik ben zeer rustig, verhaar en rook niet, beloof plechtig dat ik ‘s ochtends een douche zal nemen.
Ik hoor het graag!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX TRS 2.2 1987
CXreflex1980 schreef:of iemand anders toevallig weet wat de eind-locatie van de rit is?
Even iemand van de organisatie contacten
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Is mij te ver rijden, anders was ik gekomen, scheelt bij mij toch maar één letter, en als je het heel snel uitspreekt, lijkt het wel wat op CX
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
- CX 20 TRE
- CX Athena
Voor de mensen die het interesseert, ik heb even navraag gedaan naar de eindlocatie van de najaarsrit en kreeg onderstaande reactie:
De eindlocatie van de rit is omgeving de Rijp bij Purmerend.
- CX TRS 2.2 1987
FastFred schreef:Is mij te ver rijden
In Nederland rij binnen 200km naar het buitenland D, B dus wat is ver
Ik vertrek in ieder geval samen met mijn vader (ook Citrofiel) naar Bovenkarspel. Heb de route toch nog iets binnendoor gelegd. Planning is toch wel dat we daar om 11:00u aankomen. Dat wordt weer een mooi dagje auto’s bekijken.
C U all there
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Heel veel plezier mensen. Ik kan er helaas niet bij zijn.
JW