Geen DS najaarsevenement zonder vrijwilligers
8rberg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

- Xsara picasso
- ID/DS ID19B
Gepost: 07 september 2013 12:41 PM

Op 22 september 2013 vindt het jaarlijks najaarsevenement van de Citroeniddsclub Nederland plaats. Dit jaar in Maurik. Het thema is Le Temps Dit. (vrij vertaald: ‘de tijd vertelt’) tussen 10.00 en 17.00 kan het publiek zich vergapen aan 2000 DS-sen, maar er staan ook 40 tijdgenoten van de DS in puike conditie opgesteld in een speciaal daarvoor ingerichte hal. Er zullen in het kader van het thema 7 historische sleepboten naar het eiland van Maurik komen, er vaart een rondvaartboot, er is een uitgebreide Franse Markt met onderdelen, lekkers en brocante en uiteraard is er voor de kids in alle leeftijden vanalles te doen (van springkussens tot waterloopballen en een klimmuur) Er is echter nog 1 dingetje te regelen…..PERSONEEL!
We komen ersnstig medewerkers tekort. 30 stuks welteverstaan. Dat komt omdat we alle medewerkers ook een leuke dag gunnen en de diensten niet langer dan 2 uur willen maken. Wat moet er dan zoal gedaan worden? Dat varieert van het helpen met parkeer-aanwijzingen tot post lopen in de expositiehal. Wil je meewerken aan deze onvergetelijke dag, stuur dan een mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) (8go at ziggo.nl) of mail je gegevens naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) (regio-midden at citroeniddsclub . Nl)
Voor vrijwilligers is er de mogelijkheid om (met het gezin) tegen speciale prijs te kamperen op het eiland van Maurik.
zie ook dsnajaarsevenement.nl

Edit mod: email adressen

Afbeelding Bijlagen
kaart ltd forumplaatje.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7582

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 08 september 2013 06:55 PM
  [ # 1 ]

Ik zou sowieso gaan kijken. Dus me aangemeld voor de ondersteuning. Ben toch niet de enige hier die reageert?

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 22 september 2013 10:15 PM
  [ # 2 ]

Een modelletje gescoord. Een 5 liter blik LHM op de kop getiktom de remolie in de C35 een keer verversen en de leidingen ‘doorspoelen’. Maar vooral ook rondgekeken en bijgepraat met bekenden en nieuwe bekenden. Geslaagd evenement hoor, vooral de tentoonstelling met concurenten was erg leuk. Wie weet er nog wat een Vauxhall Cresta is? Hebberig staan kijken naar een Simca 1500 Tourist en een prachtige tweekleurige Panhard PL17.
Precies 1 foto gemaakt van het terrein waarop ik het parkeer-verkeer mocht regelen. Die wil ik jullie hier niet onthouden.

Afbeelding Bijlagen
Derdeneuzen.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  

H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5380

Gepost: 22 september 2013 10:27 PM
  [ # 3 ]

O, was jij dat!
Was leuk, goed weer af en toe en de tijdgenoten vond ik ook erg geslaagd!
Ik blijf altijd een zwak houden voor de R16…
En de ritjes met de Messerschmitt waren natuurlijk hilarisch!
Wat ik wel jammer vond is dat het terrein van de ouwetjes een stukje verderop was.
Helemaal gemist… zag ik op de terugweg naar huis.
Dat had ik niet opgeslagen op de heenweg. Zal de leeftijd wel zijn…
LHM was inderdaad erg goedkoop, maar dat had ik nog staan van de Citromobile.
Verder eigenlijk niets gekocht.

Maar bij deze dus: Bedankt organisatie en vrijwilligers!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27922

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 september 2013 10:36 PM
  [ # 4 ]

Was je in Frans politie pak? Wink

Op de plattegrond stond ook netjes aangegeven waar de oude neuzen stonden.
Overigens heb ik maar iets van 5 eerste neuzen gezien + 1 cabrio en 2 of 3 breaks.

Profiel  

H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5380

Gepost: 22 september 2013 10:43 PM
  [ # 5 ]

Het stond inderdaad goed aangegeven op de plattegrond. Maar dan moet je er wel op kijken 4eyes
En ja, met zoveel mooie auto’s om je heen…
En er gebeurde ook nog wat raars, er reden zomaar 2 mensen weg terwijl ze hun achterwiel nog in het gras hadden laten liggen…
Ja, dan ga je niet op die plattegrond kijken natuurlijk… whistle

Profiel  

break23m
> 7000 berichten

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 22 september 2013 10:45 PM
  [ # 6 ]

Ik had geluk: ik mocht mijn CX op hetzelfde veld als de eerste en tweede neuzen parkeren. Op gepaste afstand natuurlijk, dat dan weer wel. Het aantal eerste neuzen was beperkt, tweede neuzen viel me niet tegen.

Profiel  

Micky
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 345

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 23 september 2013 04:26 PM
  [ # 7 ]

wij zijn ook geweest, ik heb mijn ogen uitgekeken, pracht evenement!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27922

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook