Hallo
Ik heb via saxperience gelezen dat bepaalde saxo’s niet VTR/S voorzien zijn van kabelboom voor mistlichten voor te plaatsen, Mijne is dus een Saxo 1.1i SX en die hebben geen Mistlicht vooraan, nu via deze link: Plug kan je op de foto zien van de connector, maar die plastieken zwarte buis (zoals op die foto) heb ik wel liggen die van links naar rechts onder de bumper onder de radiator loopt. ik vroeg me af of het kan kloppen dat er bij saxo’s zonder mistlicht vooraan toch voorzien van de kabelboom? op saxperience zeggen ze dat je de connector vind onder de lampunit, passagierskant, maar aangezien dat ze in Engeland RHD hebben moeten we hier aan de lampunit bestuurderskant kijken, LHD e
Ik zou het niet weten of ze er al zitten. Het komt vaak voor dat de kabels er vanuit kosten oogpunt er wel in zitten. Zodat alles hetzelfde is qua monteren. Moet je even kijken. dan kom je er vanzelf achter
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
ik heb me suf gezocht achter de connector maar ik vind die niet, hoe ziet die connector eruit?