



























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ziet er fris en fruitig uit
Spuit alleen de naden van de kofferbak in met ML daar waar de hoeden plank zit
Hier roest het altijd.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
En je foto’s worden ook steeds beter
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ik begin geloof ik vergeetachtig te worden, was bezig met de zoekfunctie en raad eens wat ik tegen kwam:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193208/P0/
Ben dus nog maar 5 jaar bezig
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
erikkuiper schreef:Ik begin geloof ik vergeetachtig te worden, was bezig met de zoekfunctie en raad eens wat ik tegen kwam:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193208/P0/
Ben dus nog maar 5 jaar bezig
Vind het wel geweldig dat je in 2008 nog een nieuwe limousine gekocht hebt.
En dan zit er ook nog een gat in .
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
ja ja het had natuurlijk “jong gebruikte” ipv “nieuwe” moeten zijn
dit was het bedoelde gat, de ril heb ik gemaakt door een stukje massief 6 boven een plaatje te leggen en twee stukjes koker eronder.
en dan onder de pers.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
zo vanavond even wat plaatwerk gemonteerd, maar ik geloof niet dat dat mijn hobby gaat worden.
de motorkap heb ik er redelijk in, maar de achterklep lijkt nog nergens naar.
zijn er nog meer stelmogelijkheden dan het slot en de twee scharnieren verschuiven?
ook nog een stoel gemonteerd zodat ik morgen even kan proefrijden
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Wat is er mis met de achterklep en motorkap?
Kun je beide kanten niet gelijk krijgen,of zit de ene kant dicht en de andere gaapt een cm ?of…..
Even wat betere foto’s,
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Last van hoog water bij jou?
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Huh hoog water? Hoezo?
Motorkap is eigenlijk goed, alleen hij is rechts iets te bol, hij ligt over drie kwart goed, en dan begint hij iets onder het spatbord te lopen (een mm of 2).
Niet iets wat erg gaat storen, maar ook niet perfect.
Achter krijg ik niet beide kanten strokend met de spatborden. Plus dat het rubber onder buiten de klep uit komt.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hee zwart leer, mooi, nou dat zwarte dashboard nog effe overzetten…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Omdat je je reddingsboot naast de auto hebt liggen
En de achterklep,scharnieren iets losdraaien en schuiven met die handel .
En de motor kap rechts zij je? Daar heb je toch dat stuk ingelast?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ja dat komt inderdaad door het lassen denk ik.
Maar hoe slecht zijn die fotos als jij al een reddingsvlot kunt herkennen?
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Alles staat op de foto,behalve waar het om draaid
Succes met de laatste loodjes.
Afhangen plaatwerk is een kunst,die jij ook wel kunt,maar dat begint met een opgeruimde omgeving.
Je moet vlot rond de auto kunnen lopen,werkt fijn en gaat een stuk sneller en beter,
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Worden de losse delen trouwens gespoten op de auto of gaan ze er straks voor het spuiten weer af? M.a.w. Waarom nu al alles helemaal afhangen?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Zit te denken maar 2 mm wijken bij de motor kap is veel,dat ga je zien straks bij daglicht.
Effe een klos hout eronder en recht drukken of plat slaan.
Of weer loshalen.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.