7 van de 18
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
zijn dames toegestaan op het forum?
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 03 oktober 2013 12:25 AM
  [ # 91 ]

Ziet er fris en fruitig uit
Spuit alleen de naden van de kofferbak in met ML daar waar de hoeden plank zit
Hier roest het altijd.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 03 oktober 2013 12:27 AM
  [ # 92 ]

En je foto’s worden ook steeds beter Laughing

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 04 oktober 2013 07:42 AM
  [ # 93 ]

Ik begin geloof ik vergeetachtig te worden, was bezig met de zoekfunctie en raad eens wat ik tegen kwam:

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193208/P0/

Ben dus nog maar 5 jaar bezig cheese

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 04 oktober 2013 08:53 AM
  [ # 94 ]
erikkuiper schreef:

Ik begin geloof ik vergeetachtig te worden, was bezig met de zoekfunctie en raad eens wat ik tegen kwam:

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193208/P0/

Ben dus nog maar 5 jaar bezig cheese

Vind het wel geweldig dat je in 2008 nog een nieuwe limousine gekocht hebt.
En dan zit er ook nog een gat in .
Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 05 oktober 2013 12:24 PM
  [ # 95 ]

ja ja het had natuurlijk “jong gebruikte” ipv “nieuwe” moeten zijn Wink

dit was het bedoelde gat, de ril heb ik gemaakt door een stukje massief 6 boven een plaatje te leggen en twee stukjes koker eronder.
en dan onder de pers.

Afbeelding Bijlagen
P1010934.jpgP1010935.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 06 oktober 2013 11:50 PM
  [ # 96 ]

zo vanavond even wat plaatwerk gemonteerd, maar ik geloof niet dat dat mijn hobby gaat worden.
de motorkap heb ik er redelijk in, maar de achterklep lijkt nog nergens naar.

zijn er nog meer stelmogelijkheden dan het slot en de twee scharnieren verschuiven?

ook nog een stoel gemonteerd zodat ik morgen even kan proefrijden cool hmm

Afbeelding Bijlagen
P1010938.jpgP1010937.jpgP1010936.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 oktober 2013 12:05 AM
  [ # 97 ]

Wat is er mis met de achterklep en motorkap?
Kun je beide kanten niet gelijk krijgen,of zit de ene kant dicht en de andere gaapt een cm ?of…..
Even wat betere foto’s,

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 oktober 2013 12:07 AM
  [ # 98 ]

Last van hoog water bij jou?

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 07 oktober 2013 12:14 AM
  [ # 99 ]

Huh hoog water? Hoezo?

Motorkap is eigenlijk goed, alleen hij is rechts iets te bol, hij ligt over drie kwart goed, en dan begint hij iets onder het spatbord te lopen (een mm of 2).
Niet iets wat erg gaat storen, maar ook niet perfect.

Achter krijg ik niet beide kanten strokend met de spatborden. Plus dat het rubber onder buiten de klep uit komt.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 07 oktober 2013 12:24 AM
  [ # 100 ]

Hee zwart leer, mooi, nou dat zwarte dashboard nog effe overzetten… Wink

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 oktober 2013 12:25 AM
  [ # 101 ]

Omdat je je reddingsboot naast de auto hebt liggen Laughing

En de achterklep,scharnieren iets losdraaien en schuiven met die handel .
En de motor kap rechts zij je? Daar heb je toch dat stuk ingelast?

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 07 oktober 2013 12:31 AM
  [ # 102 ]

Ja dat komt inderdaad door het lassen denk ik.

Maar hoe slecht zijn die fotos als jij al een reddingsvlot kunt herkennen?  Laughing

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 oktober 2013 12:37 AM
  [ # 103 ]

Alles staat op de foto,behalve waar het om draaid Laughing
Succes met de laatste loodjes.
Afhangen plaatwerk is een kunst,die jij ook wel kunt,maar dat begint met een opgeruimde omgeving.
Je moet vlot rond de auto kunnen lopen,werkt fijn en gaat een stuk sneller en beter,

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 07 oktober 2013 12:40 AM
  [ # 104 ]

Worden de losse delen trouwens gespoten op de auto of gaan ze er straks voor het spuiten weer af? M.a.w. Waarom nu al alles helemaal afhangen?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 07 oktober 2013 12:41 AM
  [ # 105 ]

Zit te denken maar 2 mm wijken bij de motor kap is veel,dat ga je zien straks bij daglicht.
Effe een klos hout eronder en recht drukken idiot of plat slaan.
Of weer loshalen.
VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
 
7 van de 18
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook