Hallo allemaal. (Btw, sorry voor mijn nederlands, ik kom uit het buitenland en heb nooit nederlandse les gehaad.)
Maar goed, ik wou hiero kijken of iemand iets weet voor mijn problem.
In mijn DS3 heb ik een HIFI system en die crackt een beetje tussen de nummers en zelf erger nog: STOPT SOMS.
Als ik een nummer spel dan kan hij soms een keer stopen met een crack een dan gaat hij weer verder.
Het is HYPER irritant. Last toen ik terug reed uit Frankrijk gebeurde dat wem meer dan 60 keer in 3 uur…
Het gebeurd alleen via usb.
Via aux, bluetooth en cd of gewoon radio is er nooit een problem… Alleen via usb en ja ik wil gewoon via usb mijn musik beluisteren, dat is better dan via aux of bluetooth anders heb je echt 0,0 bass van de subwoofer.
Ik heb van alles geprobeerd (denk ik):
-Andere kabels (inclusief nuiwe kopen).
-Musik alleen kopen via Itunes of rippen van gekochte CD’s (dus zogenaamd HQ…)
-Al mijn musik is 320 kbps.
-Andere telefoons er aan of ipods.
-Radio laten vervangen door citroen.
-Kabels van de auto laten controleren door citroen.
-telefoon in vliegtuig modus doen enzo…
Ik gebruikte eerst mijn Iphone 4s maar nu heb ik zelf een 3gs puur met alleen musik en niks anders voor in de auto en daar gebeurd het ook mee.
Ik snap er echt niks meer van… Hij blijf cracken en die stops maken…
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Klinkt alsof een van de vier connectoren in de USB-poort beschadigd is. Je kan dan zo vaak als maar kan andere kabels, bitrates en telefoons gebruiken of zelfs de radio vervangen, maar als die female poort beschadigd is kom je daar niet verder mee. Ik zou dus aanbevelen om Citroën die module met de ingebouwde USB- en AUX-poort te laten vervangen.
Totaal aantal Berichten: 72
- DS 3 E-HDI 90 Business
Ik heb zelf ook heel veel last van storingen met de USB aansluiting.
Voornamelijk dat USB stick ineens niet meer gelezen kan worden.
Naar mijn idee is de connector in de auto van slechte kwaliteit en genereren de contacten niet
genoeg contactkracht of is de de plating op de contacten van onvoldoende kwaliteit
Ik zou het eerst eens proberen om een beetje contactspray te spuiten in de connector. Vaak is dit al genoeg om een kraakje ed. op te lossen. Kosten: een paar euro.
Hallo allemaal.
Nou ik heb iets anders geprobeerd. Dit keer een nieuwe 32g usb stick gekocht en all me music opnieuw er op gezet.
Maar heb wel alles in MP3 moeten zetten (duurde lang) want ik had daarvoor ook mp4, mwa, flac en nog andere type files voor mijn music.
In de handleiding staat dat die niet leesbaar zijn (sommige dan)
Ik denk dus dat een ipod die misschien wel lesbaar probeert te maken een daarom storingen voor komen… Geen idee.
In inder geval, nu heb ik nergens meer last van. :/
Das mooi, ben nu wel blij maar toch apart.