Na een vrijwel probleemloze twee en een half jaar sturen treedt er nu voor de tweede maal een lekkage op. De voetenruimte rechtsvoor stond vol met zeker een centimeter water. De portierramen zijn helemaal gesloten en ook bevinden zich geen bladeren in de afvoeren in de motorruimte. De eerste keer gingen we ervan uit dat we het rechter portierraam niet goed hadden gesloten, maar nu weet ik zeker dat het goed dicht zat. Iemand een soortgelijk voorval meegemaakt?
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Oké, zal ik zeker laten nazien, bedankt! Maar ik heb het idee dat in mijn geval het te maken heeft met de moessons die we vandaag de hele dag al hebben. Datw as namelijk een maand ofzo geleden ook het geval. De airco staat bovendien maar sporadisch aan omdat mijn echtgenote er slecht tegen kan, en ik maar weinig meer in de auto rijd, zij des te meer.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Oké....ik laat het je weten! In elk geval erg bedankt voor het meedenken!
Klinkt als verstopte paravan. Er kan een blaadje of takje in de afwaterslang zitten. Daardoor kan het regenwater niet weglopen en komt het uiteindelijk in je interieur
C5Break 2.0HDi Diff2
Het was ook een verstopte afvoer. Dit terwijl ik altijd alle bladeren verwijder. Volgens de dealer zat er allemaal prut in de afvoer, dat kun je ook moeilijk zien en ook nog eens moeilijk bijkomen. Men is er best wel een tijdje mee bezig geweest volgens de dealer, was dan ook niet goedkoop…...
Groeten,