Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in een recent geleverde 2013 model DS 5 hybiride met eMyway de versie van de Navteq software kan bepalen ? Ik heb Navteq gebeld maar die verwijzen naar de dealer. Ik wil echter zelf kunnen bepalen welke software versie ik heb om later ook een update te installeren ...
Graag jullie advies en mening.
Lucienne
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Dat bepaal je al zelf, zolang je geen nieuwe kaarten koopt en je systeem update zal de kaart ook niet veranderen.
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Ja, dat begrijp ik. Echter het is zinloos een nieuwe update aan te schaffen als ik niet weet welke versie er op de recent geleverde auto staat, toch ? Vandaar dat ik zelf e.e.a. Zou willen weten voordat ik een update zou doen.
Lucienne
Je bedoelt dus niet dat je de versie bepaalt maar wilt weten welke er in je systeem zit, toch?
Ik moet zeggen dat ik dat bij de DS3 wel zo in het menu kon vinden maar bij de DS5 niet. Maar dealer kan het vast en zeker zo uitlezen.
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Je kan de versie van de kaarten onder het menu vinden hoor, cartografische beschrijving geeft aan welke kaarten geladen zijn
Blz308 instructieboekje ; http://service.citroen.com/ddb/modeles/ds5/ds5_ds5hy4/ed01-13/nl_nl/contenu/AC-DS5_Hy_01_2013_NL.pdf
Gegevens van de kaart en update mogelijkheid
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Graag verwijs ik je naar het emyway topic. Daar is veel over te vinden
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/209313/