Ik denk te weten waarom mijn centrale deurvergrendeling niet werkt. Als het voorportier aan de bestuurderskant open staat gaat er geen binnenverlichting branden en wordt dit ook niet getoond in het display (wel bij de andere deuren). Het systeem kan dus niet checken of deze deur open of dicht staat.
Nu zie ik een aantal gekleurde draden waarvan ik niet weet welke functie deze hebben. Sommige draden zijn al een keer gerepareerd, dus daar kan ook een breuk in zitten. Wie weet mij te vertellen via een bedradingsschema of uit kennis welke kleur draad waarvoor is?
als ik mij niet vergis de dikke witte kabel is van de cv.. zie ook topic…. cv met eigen wil
Grappige is…....Er zit helemaal geen dikke witte kabel in
Das vreemd bij mij wel deze heb ik door gelust en het werkt werkt weer heel vreemd…
Er zijn een aantal draden opnieuw aan elkaar gezet dus het kan zijn dat er al flink mee gerotzooid is.
Die kabels zijn berucht.
Ze willen wel eens breken (is mij ook overkomen) en dan vervangen mensen de twee dikke kabels (roze en wit geloof ik) met een andere kleur.Heb ik zelf namelijk ook gedaan
Bij mij ging het raam niet meer open.Roze is voor je raam en wit voor je cv.