11 van de 27
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
   
Aanschaf CX
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 19 oktober 2013 12:56 AM
  [ # 151 ]

RVS bumpers-> serie 1
Kunststof bumpers -> serie 2

JW

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 oktober 2013 09:33 AM
  [ # 152 ]

En het interieur is totaal verschillend Wink

Daarbij nog vele kleinere details.

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 oktober 2013 11:51 AM
  [ # 153 ]

Ik denk dat het interieur er niet zo toe doet. Mijn idee is dat je vaak valt voor of chroombumper of plastic bumper, en of de toestand van de totale wagen…... Want ik persoonlijk ging voor een Athena en liep tegen deze aan love6 .

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 19 oktober 2013 11:54 AM
  [ # 154 ]

Ga maar eens in een serie 1 en een serie 2 zitten. Als je een beetje lang bent zit je stukken beter in een serie 2. Sprak de lange serie 1-eigenaar, haha.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 oktober 2013 11:57 AM
  [ # 155 ]

huh entoch serie 1…....?

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 19 oktober 2013 12:18 PM
  [ # 156 ]

Yep. Serie 1 sprak ons destijds meer aan vanwege de meer authentieke looks en de toen nog niet belastingvrije status van de serie 2. Geen spijt van hoor. Het is ook maar net waarvoor je de auto wil gebruiken vind ik. Als dagelijkse auto zou ik een serie 2 om meerdere redenen (waaronder deze) verkiezen boven een serie 1.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 19 oktober 2013 12:22 PM
  [ # 157 ]

Ah, haha, ja natuurlijk zijn er meer verschillen,
maar ik gaf even een snelcursus serie 1 en 2 herkennen,
omdat TS de Zwolse Gti voor een serie 2 aanzag.
De uiterlijke kenmerken zeg maar, een jongen of een meisje.

Voor wie het precies wil weten:
klik

Zelf vind ik in de auto de spacy middenconsole van de serie 2 heel mooi.
Maar van de serie 1 zijn de meters onovertroffen.
Er valt voor beide wat te zeggen, je moet er van houden.

Het mooiste is wat mij betreft een 25GTi uit de eerste serie.
Een laat’84/vroeg’85 dus.

Uitzicht GTi serie 1 (1985):

GTi serie2 (1985):

JW

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 19 oktober 2013 01:24 PM
  [ # 158 ]

Bolletjesasbak hoort niet bij modeljaar 1985, maar bij 1979.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Thomas Beij
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 16-09-2013

Gepost: 19 oktober 2013 01:37 PM
  [ # 159 ]

Och als die asbak maar groot genoeg is .....
en niet op zo’n onmogelijke plaats zit als in een peugeot 306 automaat, maar dat mag de pret niet drukken!

Profiel  
 
JWH
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012

- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Gepost: 19 oktober 2013 01:43 PM
  [ # 160 ]

Wink Ah jullie willen een compleet beeld?

De radio is ook niet uit 1985 maar uit ook 1979.
De Blaupunkt Stuttgart CR.

Maar je hebt gelijk, ik plaatste per ongeluk een dash uit 1979.
Excuus.

JW

Profiel  
 
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 19 oktober 2013 07:44 PM
  [ # 161 ]
Thomas Beij schreef:

Och als die asbak maar groot genoeg is .....
en niet op zo’n onmogelijke plaats zit als in een peugeot 306 automaat

Wat dat betreft is roken bijna zo duur geworden als CX rijden Laughing

Profiel  
 
Thomas Beij
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 16-09-2013

Gepost: 20 oktober 2013 02:13 AM
  [ # 162 ]

Hoe lang duurt het voordat een auto vanuit Duitsland is ingevoerd?

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 20 oktober 2013 07:37 AM
  [ # 163 ]

Als het moet kan dat zelfs op 1 dag.
‘s Morgens in D de formaliteiten regelen, op exportkenteken naar NL rijden en ‘s middags bij de RDW een NL-kenteken scoren.

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 20 oktober 2013 07:54 AM
  [ # 164 ]

In D heet dat een kurzzeitkennzeichen, hiermee mag je tot de D/NL grens rijden.
Dan op een NL-eendagskenteken door naar het RDW-station.
Als de auto een nog geldige Tüv-keuring heeft, wordt deze door de RDW overgenomen.
En als de auto ouder is als 25 jaar, ben je ook geen BPM meer verschuldigd.

Een heel uitgebreid verhaal staat hier: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?19,2428289,page=17

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
Thomas Beij
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 16-09-2013

Gepost: 20 oktober 2013 03:34 PM
  [ # 165 ]

Wat zijn ongeveer de kosten om een cx gti 1989 in te voeren?

Profiel  
 
 
11 van de 27
« Eerste  < Vorige 9 10 11 12 13 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook