BX LPG G3 Deel 2
Prowl
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 763

- CX Break 2500 D Super
- BX 16TRS
- BX Sport
- Dyane 6
- BX BX GTi 16 Soupapes
Gepost: 23 oktober 2013 05:52 PM

Deze was dicht? dus dan maar een deel 2

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/221841/

Ik rij graag BX alleen die benzineprijs…...

Nu met mn 16V is het BX rijden alleen maar nog verslavender geworden

Eerst was de bedoeling om zelf een mijn witte Type1 (daarvoor de grijze break die ik had) op te knappen en er dan LPG in te laten bouwen maar met de nieuwe regeltjes is dat ook niet meer de moeite

Nou ben ik dan toch wel benieuwd wat er wel mogelijk is

Ik weet nu in de buurt een gti van 89 die weg staat te stoffen waarvan het blok kapot is door een geknapte d-riem, de auto is verder keihard

Zou hier dan bijvoorbeeld een blok in over te bouwen zijn van bijv een jongere sloop Xantia/Xsara oid met de complete G3 installatie

Naar het RDW ermee en dan op papier de motor aan laten passen en daarna bij de lpg boer een nieuwe tank laten monteren en daarna mooi LPG-G3 op de papieren?

Of denk ik te simpel?  Laughing

Als dat wel gaat, welke motoren zijn zonder niet al teveel gedoe over te bouwen?

Een moderner blok met wat vermogen (zoals de 16v) of wat zuiniger dan 1/10 zou ook wel mooi zijn

Barst maar los zou ik zeggen wash

Ex: (tel kwijt) Xantia & BX & CX - divers Japans spul - Volvo 440 en een slOpel Astra….

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 23 oktober 2013 06:28 PM
  [ # 1 ]

Misschien was het handiger even een moderator aan te schieten?

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook