Stemgestuurd bellen
BJB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 27 oktober 2013 06:42 PM

Hallo,

Dat mijn C4 Picasso veel snufjes heeft is me duidelijk , maar kan ik ook stem gestuurd bellen of moet het altijd via je scherm ?
Ik heb de mogelijkheid nog niet kunnen vinden wat wellicht aan mijzelf ligt .
Heeft iemand een idee of dat tot een van de vele mogelijkheden van deze wagen behoort ?

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7816

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 27 oktober 2013 07:12 PM
  [ # 1 ]

Van welk jaar is je Picasso?

Bij een fabrieksradio met bluetooth kun je meestal de stemcommando’s van je telefoon activeren door op de knop op het uiteinde van de linkerstengel (die van de richtingaanwijzer) te drukken.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

BJB
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 oktober 2013 07:39 PM
  [ # 2 ]

Hallo bedankt voor je snelle reactie , ik heb de Picasso pas vanaf woensdag 23-10 en moet dus nog wel het e.e.a. uitvinden , er zijn ook zo veel mogelijkheden, maar de wagen is van september 2010.

Profiel  

BJB
< 100 berichten
Rank

Gepost: 27 oktober 2013 08:09 PM
  [ # 3 ]
2d schreef:

Van welk jaar is je Picasso?

Bij een fabrieksradio met bluetooth kun je meestal de stemcommando’s van je telefoon activeren door op de knop op het uiteinde van de linkerstengel (die van de richtingaanwijzer) te drukken.

Dit heb ik uitgeprobeerd , zodra de navigatie nog niet actief is geeft het syteem de melding , de navigatie is niet actief , zodra de navigatie wel actief is krijg ik alleen melding , de richtingspijl volgen.

Misschien doe ik wat verkeerd maar mijn mobieltje kan ik er nog niet mee aansturen.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7816

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 27 oktober 2013 08:27 PM
  [ # 4 ]

Ja dat zou ook kunnen, dan wordt inderdaad de laatst genoemde navi-instructie afgespeeld.

Biedt het instructieboekje soelaas?

Veel plezier met de nieuwe auto in ieder geval!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook