Ja, we hadden namelijk eigenlijk geen zin om de startmotor los te halen. Uiteindelijk ontkwamen we er dus niet aan. Wel een goed systeem met die pennen en moeren op alle poelies.
Vandaag alweer 40 km gereden en geen lekkages meer. Althans niet vanuit de keerringen. Volgende stap: carterpakking en remschijven!
Een goeie 5000 km verder en sinds de veerpoot eigenlijk geen problemen meer. Ik heb wel een nieuw reservewiel nodig, maar ach
Tijdens onze trip door Frankrijk hoorde ik iets bonken, het leek eerst de weg te zijn, maar het ging niet weg. Wielen bekeken en ja hoor.. Linksachter zat een flinke bult en was het metalen gaas zichtbaar. Op de bloedhete Franse parkeerplaats (waar natuurlijk geen plekjes in de schaduw waren) het wiel vervangen en de oude tegen een prullenbak gezet.
Sinds november heb ik alweer bijna 20.000 km gereden, dus al met al gaat het allemaal goed. Wel zijn er nog allerlei dingetjes die eigenlijk beter kunnen, dus als iemand weer eens een sloper heeft hou ik me aanbevolen!
p.s. foto’s volgen, maar die heeft mn vriendin nog