17 van de 38
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
   
Je vous présente ma CX Prestige, wat nu?
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 02 november 2013 10:37 AM
  [ # 241 ]

Ik ben er uit Wink
De houder van de peilstok,zit in een wartel geklemd .
Ieder keer als je de peilstok terug steekt,krijgt deze een tik.
Met als gevolg dat deze iedere keer een stukje kan zakken.
En na 25 jaar zal dit wel 1 of 2 cm kunnen zijn
Kijk maar in onderstaande link,op 1 van de foto’s
http://www.citroen-forum.nl/?URL=https://picasaweb.google.com/104808338418977024156/20120501214025?authuser=0&feat=directlink
Dit is wat ik denk.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 457
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 02 november 2013 05:42 PM
  [ # 242 ]

Ik heb na de demontage diverse onderdelen bij CX Basis gekocht.
Nu heb ik deze nog liggen, ik weet niet meer waar deze voor zijn. Wie herkent ze?

Ook ben ik de locatie kwijt waar het typeplaatje in de motorruimte hoort, ik kan de gaatjes van de popnagels niet meer vinden… Surprisedops:

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 02 november 2013 05:53 PM
  [ # 243 ]

Dat zijn rubbertjes voor de wieldoppen als ik mij niet vergis.
VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 457
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 02 november 2013 09:44 PM
  [ # 244 ]

Nee, zeker weten van niet.
Ze zitten in een gaatjes, de mijne waren gaar.
Vandaar dat ik nieuwe heb gekocht.

Misschien in de wielkappen?

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 02 november 2013 09:49 PM
  [ # 245 ]

dus niet in de wieldoppen?
hoe groot zijn ze dan?

vgf

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 457
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 03 november 2013 12:08 PM
  [ # 246 ]

Ze zijn nog geen twee centimeter lang en ongeveer 6 mm dik.
Aan beide kanten lopen ze spits toe. Ik meen dat ze in een gaatje gedruk moesten worden zodat ze helft eruit steekt.

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6490
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 03 november 2013 12:50 PM
  [ # 247 ]

Die dingen gaan in de gaatjes in de achterste wielkast, waar vervolgens de afdekplaat van je achterwiel weer tegenaan valt. Soort stootkussentjes dus. Ik heb ze dit jaar op Citromobile ook gekocht bij CX Basis. Nog niet geplaatst trouwens.
Serie 1 en serie 2 schijnen verschillend te zijn, ik meen me te herinneren dat ze me op Citromobile vertelden dat deze eigenlijk voor de serie 2 zijn en dat serie 1 dopjes een platte bovenkant hadden.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 457
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 03 november 2013 01:28 PM
  [ # 248 ]

Jaaah! Klopt, ze zijn voor de wielkastenplaten.
Volgens mij heb ik we een gelijkend model besteld bij cx basis.
Weer wat losse onderdelen op zijn plaats. Bedankt.

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 03 november 2013 07:40 PM
  [ # 249 ]

Ook ben ik de locatie kwijt waar het typeplaatje in de motorruimte hoort, ik kan de gaatjes van de popnagels niet meer vinden… Surprisedops:

deze zit tussen je ruitenwissersproeierreservoir,en daar waar je veerpoot onder zit

vgf

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 457
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 17 februari 2014 09:01 AM
  [ # 250 ]

Hallo,

Gisteren even de CX laten draaien omdat ze nu in de winterstalling staat.
De auto even naar buiten gereden, deuren open zodat het kan luchten.
Het leerinterieur verwend met leerolie, heeft nog steeds dorst!

De auto heeft 15 minuten gelopen en de fan sloeg aan, tegelijkertijd zakt het toerental dramatisch.
Het lijkt erop dat de fan zoveel stroom strekt dat ie dat stationair niet kan leveren..
Dit heeft uiteindelijk als resultaat dat de motor afslaat. Wat gaat hier mis?

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 17 februari 2014 10:16 AM
  [ # 251 ]

Gare accu?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 17 februari 2014 10:58 AM
  [ # 252 ]

Bij stationair toerental laadt de accu niet bij .
Of een gare dynamo,of inderdaad brakke accu,
Gewoon even laten doormeten.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Toit plat
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 457
Geregistreerd: 17-11-2010

Gepost: 17 februari 2014 07:38 PM
  [ # 253 ]

Dan moet het de accu zijn die zwak is..
Dynamo is gereviseerd, accu in trouwens eind vorig jaaf vervangen

Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 17 februari 2014 08:32 PM
  [ # 254 ]

Meten is weten.


VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 17 februari 2014 11:19 PM
  [ # 255 ]

alle massa kabels in orde??

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
 
17 van de 38
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook