Houdt er wel rekening mee dat after-marketsetjes een afkeurpunt vormen voor de APK. Dus elke keer bij de APK demonteren en monteren.
Xenon mag alleen als dit gecombineerd is met automatische koplamphoogteverstelling en sproei-installatie.
Die wetgeving is inmiddels al weer geschrapt. Zie o.a. hieronder. De tijd van in- en uitbouwen ligt al weer een flinke tijd achter ons
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,4848709
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Dat scheelt gelukkig alweer. Blijft alleen nog over de automatische koplamphoogteverstelling. Maar die is wellicht makkelijker te realiseren.
O, mijn fout: dacht dat de link complete info bood. Naast de koplampsproei-installatie is ook de automatische koplampverstelling geen vereiste meer voor xenon.
http://www.pilotxenon.com/?id=14&i=34∓=
Ik weet dus niet of dat nou echt een goede zaak is, maar ik ga het gewoon uitproberen en hou scherp in de gaten wat m’n mede weggebruikers er van vinden. Gelukkig ben ik zo’n idioot die bijna dagelijks de lampen schoon wrijft/afneemt bij ‘t wegrijden, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen!
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.