Het is de meest populaire open tweezitter ooit met meer dan 900.000 exemplaren en hij is nog steeds in productie. Is ook bepaald geen goedkope auto, kostte in 1990 al bijna 60.000 gulden.
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En nu voor 1500 euro te koop, dus ...
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Wel voor veel minder, maar een goede heb je niet voor 1500.
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Op deze foto lijkt al het plaatwerk aan de voorkant schots en scheef te zitten, dus 500 Eurie waard ofzo?
Waar zit wat schots en scheef Arjan? Of probeer je me op de kast te jagen?
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Daimler limo. Verhoogd ook. Brits kenteken.
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Han S schreef:Waar zit wat schots en scheef Arjan?
Op deze foto lijkt het of er voor wat scheef zit.
Rechter koplamp ligt dieper dan de motorkap.
Bumper sluit niet mooi aan het voorscherm lv (boven de zijreflector).
De motorkap lijkt niet gelijk te liggen aan de voorbumper.
En ik twijfel ook of het voorscherm onderaan wel netjes ligt tov van de deur, de deur lijkt verder naar buiten te staan onderaan.
Maar goed, dit is maar 1 foto waar het optisch bedrog kan zijn…
Je hebt goed gekeken, maar het is allemaal net als bij de DS makkelijk te stellen. De voorbumper is van kunststof en idd wijkt de horizontale naad. Daar zit de bumper aan het voorscherm met een kunststof plug waar een grote parker in zit gedaaid. De klaplampen zijn ook afstelbaar en dat geldt ook voor de motorkapvergrendeling.
Niettemin schat ik de waarde van deze op tussen de 3 en 4 mille.
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nou ja, dan mankeert er dus toch niks aan mijn ogen
En dat zonder bril Arjan? Maar met die 500 euro zit je er dus wel naast, je mag er mij zo 20 exemplaren van leveren voor die prijs, ga ik nog heel fijn winst op maken.
Een Jeep Cherokee (was ooit blauw) uit het allereerste productiejaar (1974).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Vandaag met een vriend zijn Caddy Fleetwood ‘68 opgehaald.
En ja, ik mocht sturen. Cool hoor.
Voor degenen die het willen weten: 375Pk 7700 CC V8.
Natuurlijk even de BX ernaast gezet.
Ukkepuk.
De BX kan verstoppertje spelen
Dit staat trouwens in zijn achtertuin:
Was weer een leuke dag
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De BX had ook in de kofferbak gepast
Ziet er netjes uit!
Totaal aantal Berichten: 952
Geregistreerd: 23-07-2008
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Nou zat ik even te zoeken op OVI, want een Riley uit 1937 kom je niet zo heel vaak tegen…
Maar daar staat dus dat de APK vervaldatum niet van toepassing is.
Blijkt dat een auto van vóór 1960 niet gekeurd hoeft te worden…
Weer wat geleerd…