Even terugkoppelen naar het begin van deze topic ...
De 306 maakt nog een laatste ritje naar Boxmeer en kan dan door naar het autokerkhof.
Helaas is vastgesteld dat de achteras krom is en dat de wielen scheef staan.
Maar dan kan ik ook een heerlijke rit naar Nijmegen tegemoed zien.
Nou, dan zou ik toch meteen een grote omweg maken want van Boxmeer naar Nijmegen is niet lang genieten
Da’s een goed plan!
Waar gaat de reis heen?




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Dat ziet er indrukwekkend uit. Ben je daar al geweest met je dame?




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Wel geweest, maar niet met de CX.
Dat gaat in de volgende zomer gebeuren.
Alle CX rijders zijn welkom .
JW
Mark Gielen schreef:Thomas,
met foto’s is het natuurlijk moeilijk te beoordelen maar,
onder de 1000 euro koop je ellende
en boven de 5000 mag je een nette CX verwachten.
dus voor 3750 mag je mijn inziens een technisch goede CX die optisch niet perfectmar ook niet slecht is verwachten.
let goed op het leidingwerk, lekzakken, adels en roest onder plastic kappen etc
en verder is het net wat de “gek” er voor geeft zeker nu met alle rumour in de oldtimerregeling je hebt keuze genoeg op dit moment.
Mark
Voor 900 Euro blind een CX gekocht op BVA auctions. Rijdt als een lier en APK tot 2014. Heerlijk! Lederen VIP interieur. 2.0 TRE VIP uitvoering met clubmatten. Ik heb alleen bollen en leidingen moeten vervangen voor de keuring en dat heb ik zelf gedaan. Nieuwe banden, Nieuwe remschijven, goede uitlaat zaten er al bij , harde auto behalve de achterklep maar die gaat nog wel even mee.
Drupt een beetje olie… Maar ik hou van haar!
Zal hem eens komen showen..
Groet,
Michiel
Mijn derde CX
1986 CX 25 GTi TURBO1 S2, 140.000 KM, Leder en Airco!
“Wat een wagen”
Ik zou graag een bolletjesasbak hebben (als knipoog naar serie 1).
Is het mogelijk om die los te maken van het ‘radiogedeelte’?
Zoja, heeft iemand ‘m?

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Waar wil je die bevestigen in een serie 2?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)





















Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Asbak is er in 3 tellen uit, je moet hem tenslotte ook leeg kunnen maken maar ik denk dat de bevestiging een uitdaging wordt of je moet een of andere beugel met een gat maken en deze ergens vastschroeven.
Te vinden zijn ze ook wel volgens mij heeft de club er ook nog wel nieuw maar schrik niet van de prijs.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Ik wil de bolletjesasbak niet bevestigen in de auto.
Ik ben benieuwd wat de club in de aanbieding heeft.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
De spuiter denkt volgende week woensdag klaar te zijn; Blue magnetic en grijze bumpers.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Grijs?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Origineel zijn ze in combinatie met Blue magnetic grijs.