Totaal aantal Berichten: 7581
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Geeft niks, als het te veel is wordt het wel weer verwijderd
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Een mengelmoes, maar een ideale ds om mee te toeren.
Dyane 6 Confort Commercial 1968
Dyane 6 Confort Commercial 1969
Totaal aantal Berichten: 7581
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Toch wel rommelig hoor: ID uit 67, technisch deels omgebouwd tot DSuper5, van binnen omgebouwd tot DS modeljaar 67, met een deel van het plaatwerk (alleen de neus?) van een ID van 62, inclusief chassisnummer ui 62. Als je dit allemaal niet interesseerd, dan is het dankzij de LPG-installatie vast een heel fijne auto.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wel zo netjes dat het er allemaal bij vermeld staat.
Als je daar niet naar op zoek ben scheelt je dat weer een ritje om er daar achter te komen.
Totaal aantal Berichten: 7581
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Dat is dan ook weer zo - mengelmoes-auto, maar wel een eerlijke advertentie. En dat verdient eigenlijk een pluim.
Totaal aantal Berichten: 345
Geregistreerd: 21-08-2013
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
vergeet niet dat niet iedereen op zoek is naar 100% originaliteit, gewoon een heerlijk en goed gevoel prijs/kwaliteit verhouding is voor velen ook genoeg
Het is helaas geen DSuper5 bak en motor.
Er zit een korte 5 bak in.
Deze al gezien?
http://www.leboncoin.fr/voitures/563248339.htm
Volgens mij een beetje werk en je rijdt volledig vrij als een godinnetje…..
Een beetje werk? Volgens mij onderschat je werkzaamheden aan een auto die jarenlang stil heeft gestaan.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
En veeeel te duur
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Is dat wel zo?
Waar vind je nog zo’n eerst neus ID?
Hij lijkt compleet en de motor is los zover ik begrijp. De grote details lijken ook origineel te zijn.
Je weet natuurlijk niet hoe de bodem eruit ziet, maar het lijkt in eerste instantie een leuke basis voor restauratie.
Het is natuurlijk net wat een gek er voor geeft, maar als je naar een basis op zoek ben voor een totaal restauratie zijn de kosten van de restauratie veel grote dan de aanschaf.
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Zeker teveel.. Als het nu een ds betrof.. Ik had een keiharde uiteindelijk goed rijdende id uit 61. Deze is na lange tijd te koop gestaan te hebben uiteindelijk verkocht voor 6400 in Italië. Ga er ook maar vanuit dat met LHS alles vast zit. Maar idd.. ‘T is maar wat de gek er voor geeft en veel zie je ze niet meer, en hoog inzetten kan altijd.
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik weet natuurlijk niet hoe lang dat geleden is, maar zelf heb ik het idee dat er wel een markt voor een eerste neus is.
Of dit de juiste prijs is dat zal moeten blijken. Ik denk ook wel dat een DS iets meer mag opbrengen.
Als ik zag hoeveel er waren op het DS evenement, dan zie je wel hoe zeldzaam ze zijn.
Hier wel een DS, maar….
http://www.leboncoin.fr/voitures/560406030.htm?ca=8_s
En toch als ik de ruimte zou hebben, dan wil ik dit een keer gaan doen….