











































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Je kan toch zoiets erin zetten:




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ja dat kan heel goed,maar die moet je dus aan je bestaande draadjes maken.
Met kroon steentjes,amp stekkertjes tape of solderen.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Nee dat was ook meer reactie op die hansaplast en suikerklontjes
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
F.SvM schreef:Ja dat kan heel goed,maar die moet je dus aan je bestaande draadjes maken.
Met kroon steentjes,amp stekkertjes tape of solderen.VgF
Eens, maar dan ben je wel van het gezeur af, dan zit een andere radio er dus met 5 min in




























Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
F.SvM schreef:Nee eentje,want die ene laatste is voor een constante plus( geheugen van de radio)
Of visa versa een geschakelde plus als je het contact slot op contact zet![]()
VgF
In mijn beleving zit er in mijn serie 2 origineel alleen een constante plus.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Daar heb je gelijk in,maar meestal is er daar al zoveel geknipt en geplakt dat er wel een extra draad is
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die geschakelde plus wordt vaak bij de schakelaars van de achterramen afgehaald.
Dat is grappig want dan kan je via de schakelaar onder je stuur de radio uitzetten
Als alles mee zit, staat de dame woensdag weer klaar in de nieuwe lak!
Dan alles opbouwen,
Het ‘restant’ betalen en ...
Zweven maar!




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Arjan Verkade schreef:Die geschakelde plus wordt vaak bij de schakelaars van de achterramen afgehaald.
Dat is grappig want dan kan je via de schakelaar onder je stuur de radio uitzetten
Ik zie juist vaak van de sigaretten aansteker,maar die van jou vind ik wel leuk
Thomas succes.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/538177359.htm?ca=12_s
Een orginele.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Ik moet nog ‘heel even’ geduld hebben.
De spuiterij laat op zich wachten.
Over 2-3 weken rij ik rond met mijn mooie dame!
Maar ik durf eigenlijk geen termijn meer te noemen.
mvg. Thomas
Vol verbazing liep ik door de garage van Wil.
Zoveel mensen en XM’s had ik daar nog niet gezien.
Het bleek een bijeenkomst van de XM-club te zijn.
Kenteken van mijn dame is bekend: 3-SNP-18
Wat moeten de afmetingen zijn van een hondendeken die je aan de hoofdsteunen voor en achter bevestigd en die uitsparingen heeft voor de gordels?
mvg. Thomas




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Daar hebben ze toch van die karretjes voor met twee wielen en een deurtje aan de achterkant?
Veilig voor iedereen .
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Madame CX is vandaag terug gekomen van de spuiterij.
Ze staat nu bij Wil en wordt nu opgebouwd.