Dat is niet dezelfde break als in Apeldoorn, die advertentie stond toen ook al op marktplaats. De break uit apeldoorn ben ik gaan bekijken, maar daar moest echt veeeeeeeel aan gebeuren (reed wel erg fijn).
Als iemand nog een goede tip voor een goede break voor een aardige prijs heeft dan hoor ik die graag. Ben aan het zoeken voor mijn eerste!!!!!!
Oww. Excuses dan aan deze adverteerder. Ik dacht echt met een gevalletje doorverkoop van doen te hebben. Ik zag de ouwe uit Apeldoorn niet meer staan dus ik dacht dat het dezelfde betrof.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
guazzi schreef:Dat is niet dezelfde break als in Apeldoorn, die advertentie stond toen ook al op marktplaats. De break uit apeldoorn ben ik gaan bekijken, maar daar moest echt veeeeeeeel aan gebeuren (reed wel erg fijn).
Als iemand nog een goede tip voor een goede break voor een aardige prijs heeft dan hoor ik die graag. Ben aan het zoeken voor mijn eerste!!!!!!
http://www.kapaza.be/nl/citroen/ds-20-familial-1972-78701978.htm
Deze misschien??? Heeft ook nog veel aan onderdelen liggen
CITROEN DS If I have to explain you wouldn’t understand
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Is dit toevallig bij Maes in Balen richting Leopoldsburg Vroeger garage Vandeloo?
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Daar ben ik wezen kijken. Auto staat al 20 jaar stil (wel binnen) motor moet nog wel starten en hydrauliek zou ook nog ok moeten zijn.
Ziet er van binnen nog goed uit, wel wat roestplekken op diverse plaatdelen en een doorgeroeste plek (gat) onder een achterraam. De prijs is wel aan de hoge kant (lijkt me) moet nog behoorlijk veel aan gebeuren voor deze de weg op kan…......
Een familiale heeft (denk ik) mijn voorkeur…...
Wat is een goede prijs voor een auto in deze staat?
vtske schreef:Is dit toevallig bij Maes in Balen richting Leopoldsburg Vroeger garage Vandeloo?
Ja, heb je ervaring met hun? Het lijken mij echte liefhebbers (ook al staat nu alles onder een laag stof)
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Die woonde vroeger andere kant van Balen en ook nog in Mol.
Heeft die nog veel staan ? Vroeger ook nog veel auto’s buiten, voor en naast de woning.
Ben er onlangs nog eens voorbijgereden, was niet veel meer te zien van een wagenpark.
Waar is de tijd, dat ie bij mijn vader in de garage kwam, en ik nog een jonge tiener was. (anno jaren ‘70)
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Ik heb met de zoon des huizes gesproken, hij vertelde dat ze in de hoogtij dagen zo’n 70 DSen hadden staan. Is nu een beetje vergane glorie. Er staan nog wel het één en ander, maar alles staat volgens mij al geruime tijd stil….............
Zou graag de familiale van hem kopen, maar twijfel erg over de prijs…..........
Totaal aantal Berichten: 345
Geregistreerd: 21-08-2013
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Ach zie het maar zo, als je klaar bent met de restauratie maakt het niet uit of de auto bij aanschaf 2000 duurder was dan gepland, als dit de auto is die je graag wilt zou ik hem niet laten lopen op een paar 1000, tenzij je natuurlijk niet grof wilt restaureren, maar gewoon wilt rijden.
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Wie niet waagt niet wint he.
Heeft ook nog wat BX modellen gehad, is daar nog wat van ???
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Wil het liefst snel kunnen rijden, maar dat wil iedereen natuurlijk
Kent iemand deze wagen en/ of garage?
http://www.rafs.nl/?page=car_detail&id=19
De kleur is niet echt heel mooi….....
Totaal aantal Berichten: 345
Geregistreerd: 21-08-2013
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
mooie auto, nieuw interieur en als de kleur je echt niet aanstaat, een andere kleur en je bent de man, maar direct rijden kan natuurlijk ook
Totaal aantal Berichten: 487
Geregistreerd: 04-05-2011
- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Dit is typisch zo’n kleur dat je in het echt moet zien. Rood met rood interieur is ook niet mijn smaak maar lijkt een goede auto voor nette prijs.
Totaal aantal Berichten: 7581
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Tja, rood met rood was ooit af fabriek heel gewoon hoor. Dit zou wel eens een goede kunnen zijn. Gaan kijken dus, en foto’s van de restauratie vragen. Benieuwd trouwens hoe ze gas en benzinetank nu beiden onder een familiale hebben gekregen.