Ik vraag me af of DS3 bezitters, die hun auto in onderhoud bij “De Jong” in Zoetermeer hadden, al een andere dealer gevonden hebben? En zo ja, bij welke ?
Ik ben voor mijn beurt (paar maanden geleden) naar Motorhuis Forepark geweest.
Ik vernam overigens wel dat het autobedrijf dat de vestiging heeft overgenomen voornemens is om ook Citroën service voort te zetten…
Misschien geen direct antwoord op de vraag, maar wil ‘t wel even kwijt: erg jammer dat Zoetermeer nu zonder Citroen dealer zit, maar dat Van Oosten en opvolger De Jong het niet gered heeft begrijp ik maar al te goed.
Bedrijf had er een handje van om een eigen interpretatie op de Bovag regels er op na te houden (herhaaldelijk dealer ter plekke Bovag laten bellen zodat zij konden uitleggen dat het geconstateerde gebrek aan mijn Picasso wel degelijk onder garantie viel), daarna nog C3, DS3 en DS5 laten offreren maar alledrie kwamen ze niet in de buurt van concullega’s. Er rijden hier in mijn wijk 5 DS5’s rond, geen van allen gekocht in Zoetermeer ;-(
Er is in mijn optiek zeker bestaansrecht voor een ondernemende Citroën dealer in Zoetermeer, ben benieuwd wie de handschoen in de toekomst op durft te pakken.
Nu de reactie op topic starter: heb mijn auto dus in onderhoud daar waar gekocht, Tilburg. Combineer het met bezoeken aan moeders en klanten, dealer op afstand hoeft uitgezonderd acute gebreken dus verder geen enkel probleem te zijn
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Uit de e-mail van De Jong’s Autobedrijven d.d. 29 augustus jl.:
“Op dezelfde locatie zal autobedrijf Van der Linden (nu in Waddinxveen) zich vestigen als Seat dealer. De meeste medewerkers van De Jong’s Autobedrijven zullen hier ook werkzaam blijven.
Weten jullie of dit doorgang heeft gekregen?
Citroen Motorhuis in het Forepark, Den Haag is nu ook officiele citroen dealer, inclusief alle onderhoud en garantie werkzaamheden. Voor de Zoetermeerders / Ypenburgers ook een mooi alternatief qua afstand denk ik zo.