Is er geen algemene omschrijving voor een ‘vrije’ zekering..??
Ik wil je wel geloven hoor, maar het hoezo en waarom…??? Ik heb die tijdelijke constructie toch 40 A afgezekerd door een aparte zekering? en als er (veel) meer amperes lopen dan had ik dit toch (hopelijk) al iets van gemerkt? en ik heb die normale 40 ampere zekering verwijdert ...En Het werkt…
Ik had graag geweten hoe precies die aanjager zijn voeding krijgt over het contactslot en zekering…zonder schema?
Maar ik ben ook maar een amateur…
Trouwens.. Rene, je kunt ook gewoon naar huis rijden als “Sja, als je motor niet meer uit wil, moet je wat he?””
Totaal aantal Berichten: 6127
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Het antwoord op je vraag is toch al enige malen gegeven: vervang het (elektrische deel van) het contactslot.
En als je toch je auto in brand wil steken, gebruik dan gewoon wat benzine en een aansteker