Ja, dat zal zeker wel.
Maar ze gaan snel kapot, dus als je toch aan het vervangen gaat…
ow zo bedoel je .... jaa heb inmiddels besloten om op de bx gewoon 5x nieuwe bol te doen.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Douwe schreef:Heb even opgezocht welke onderdelennummers er bij de bx bollen horen. Weet ik in ieder geval wat er op zou moeten.
Als ik er aan toe ben komen gewoon de bollen er op die er op horen, zo duur zijn ze nieuw ook niet eens.
Heb nog wel even op de site van monroe gekeken, xantia activa en bx 16v zijn toch duidelijk andere onderdelennummers. De werkdruk is echter wel hetzelfde.. 45 bar voor en 30 bar achter…. gebruikte membraan zal dan dus het verschil zijn denk ik…
Membraam is ook hetzelfde. Verschil zit hem in de dempingsplaatjes en gaatjes
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Heb even geleden met XA70FA bollen rondgereden, veerde prima!
Nu heb ik er comforts onder.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.