83 van de 146
« Eerste  < Vorige 81 82 83 84 85 Volgende >  Laatste »
   
Steely Dan, la CX Break de Bogarde VERKOCHT
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 13 december 2013 01:49 PM
  [ # 1231 ]

Dat kan je met een sensortje van bv conrad regelen. Dat wil ik ook.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10240
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 13 december 2013 01:57 PM
  [ # 1232 ]

Maar behalve een trafo moet je er ook nog een gelijkrichter in zetten.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 december 2013 02:05 PM
  [ # 1233 ]

Gewoon een adapter halen,die zijn 1.5 ,3 ,enz enz tot 9 en twaalf volt.
Kosten een tientje.
http://www.allekabels.nl/ac-dc-adapter/7207/1096592/universele-ac-dc-adapter.html


VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 13 december 2013 03:19 PM
  [ # 1234 ]
bogaard77 schreef:

Met een paar diodes is dat zo te regelen. Maar ik wil de blower pas aan als de watertemp een graad of 30 is…


thermokoppeltje erbij…

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25561
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 13 december 2013 03:58 PM
  [ # 1235 ]

schakelingetje gevonden. Met een schmitt-trigger. Dat is lang geleden…volgende week gaan waterman en ik het bouwen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 december 2013 04:06 PM
  [ # 1236 ]

1934 om precies te zijn

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25561
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 13 december 2013 04:08 PM
  [ # 1237 ]

Nee voor mij. Elektro delft 1986

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 13 december 2013 04:13 PM
  [ # 1238 ]

Heb je voor een schemaatje met alle waardes van de weerstanden,en condensators.
VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25561
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 13 december 2013 05:23 PM
  [ # 1239 ]

http://godelind.home.xs4all.nl/CX/thermostaat.docx

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 13 december 2013 07:11 PM
  [ # 1240 ]
EW schreef:

Hoe deden de Scandinaviërs dat destijds?


Of is de CX daar nooit leverbaar geweest?

heb ooit een braek gehad met een verwarmingselement in een van de vriespastillen in het blok .

Zat een heel kleine stekker met een rubber kapje juist tussen de lamellen van de grille .

zoiets ongeveer : https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd;=&cad=rja&docid=bVRlE5u-IEuysM&tbnid=gWDNi14vFMwHCM:&ved=0CAUQjRw&url=http://www.kabelsenmeer.nl/Productgroep/348/29/3-polige-apparaat-snoeren.html&ei=E0CrUqT3HIXNsgbQtYCwBA&bvm=bv.57967247,d.Yms&psig=AFQjCNFdHee2PyfiDvCzKYV7ycH8-U_VJQ&ust=1387041084691269

Walter nice day

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25561
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 13 december 2013 10:39 PM
  [ # 1241 ]

Zo de hete kikker zit erin. Gaat eerst het blok opwarmen en dan de kachel. De stekker ga ik toch nog in de grille proberen. Of er een temp. regeling op komt weet ik nog niet. Even wat metingen gedaan. Naast de motor kan je schakelen naar aarde. Dan gaat de blower aan als er contact is. Biedt perspectieven. stroomverbruik : Hoog: ruim 10 amp. Half: 6 amp. Laag: 3,5 amp!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 14 december 2013 01:27 AM
  [ # 1242 ]

Wat je kunt doen is een 230 v relais tussen de voeding van de blower.
C als voeding naar de blower.
Nc aanslauiten op de normale voeding.
No aansluiten op een trafo met gelijkrichter en doorlussen naar a1.

Of andersom met een 12 v relais.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 15 december 2013 10:29 AM
  [ # 1243 ]
bogaard77 schreef:

Hierbij de nieuwe unit!


Rechtsonder zie je de oude temp meter. Daar hoort een digitaal klokje in. Wie o wie heeft dat?

http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/587708207.htm?ca=12_s

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25561
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 15 december 2013 03:17 PM
  [ # 1244 ]
erikkuiper schreef:

Wat je kunt doen is een 230 v relais tussen de voeding van de blower.
C als voeding naar de blower.
Nc aanslauiten op de normale voeding.
No aansluiten op een trafo met gelijkrichter en doorlussen naar a1.

Of andersom met een 12 v relais.

Waarom de verschillende spanningen?

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 15 december 2013 03:31 PM
  [ # 1245 ]

Omdat je wil schakelen als je de stekker erin hebt.

Dus of een relais met een 230v spoel direct op de stekker, of met een 12 volt spoel in het secundaire cirquit.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
 
83 van de 146
« Eerste  < Vorige 81 82 83 84 85 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook