... nu die sinds begin december 2005 niet meer geproduceerd wordt ?
MiNy
Sitrowijn ... da’s pas fijn !
www.nyge.info
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Voorlopig moet je daar denk ik niet op rekenen. Zolang ze nog goed 2e hands verkrijgbaar zijn, zal de waarde niet veel hoger worden.
En een Citroën (uit de jaren 90) die in waarde omhoog gaat? Eh… is dat op zich niet een uniek gebeuren?
Kijk naar de BX, die is qua handelswaarde weinig waard, een veel uniekere GS is ook weinig waard.
Zelf een DS brengt in mijn optiek veel te weinig op.
patje74 schreef:Voorlopig moet je daar denk ik niet op rekenen. Zolang ze nog goed 2e hands verkrijgbaar zijn, zal de waarde niet veel hoger worden.
En een Citroën (uit de jaren 90) die in waarde omhoog gaat? Eh… is dat op zich niet een uniek gebeuren?
Kijk naar de BX, die is qua handelswaarde weinig waard, een veel uniekere GS is ook weinig waard.
Zelf een DS brengt in mijn optiek veel te weinig op.
XM loopt weer tegen het stijgen…de prijzen van de BXen herstellen zich ook weer aardig hoor…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mwah, das erg in de marge hoor. Xantia’s zakken inmiddels wel enorm. Alhoewel daar wel exportmarkt inzit. In c15 diesels ook trouwens.
Nee, als belegging moet je het niet zien.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Re: Stijgt de waarde van een C15 ...
MiNy schreef:... nu die sinds begin december 2005 niet meer geproduceerd wordt ?
MiNy
Hmmm, misschien wel een goeie investering, zo’n C15…
Ware eht niet dat we pas een CX gekocht hebben, dan sloegen we de dealeroverschot in
stoterstangen90 schreef:
Nee, als belegging moet je het niet zien.
dat denk ik ook niet
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
paso schreef:stoterstangen90 schreef:
Nee, als belegging moet je het niet zien.
dat denk ik ook niet
gelukkig maar
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
misschien dat de waarde ooit zal gaan van 1 kratje bier naar 2 kratjes bier???
Nooit speculeren op de daling van de bierprijs
Je hebt wel veel vertrouwen in de waardevastheid van Citroën in ieder geval!!!
Ik heb in 2004 een C15 voor €75 gekocht, en een half jaar later, en ruim 40.000 km verder voor €225 verkocht. Dus er zit muziek in. (Maar ik had gewoon pure mazzel)
Test
Een citroën moet je niet kopen als belegginsobject maar omdat het zulke fantastische wagens zijn.
Elke citroën die ik had schreef bovengemiddeld af toen ik deze weer inruilde en dat is op zich jammer maar geen reden om dan maar een ander merk te kiezen. Daar rijden ze veel te lekker voor. Alhoewel de nieuwere citroëns wel er japans en duits beginnen aan te voelen
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Thijsvandebles schreef:€75
Hoeveel kratjes zijn dat??
voge schreef:Thijsvandebles schreef:€75
Hoeveel kratjes zijn dat??
Even voor die mensen die na de invoering van de Euro in bier zijn gaan rekenen: Deze C15 is dus van 8,63 krat bier naar de waarde van 26,07 krat bier gestegen. (Ex. Statiegeld). Dat is dus van 207,12 flesjes bier (68,34 liter), naar 625,68 flesjes bier (206,47 liter).
PROOST!
Test
Totaal aantal Berichten: 150
Geregistreerd: 03-07-2005
- C15 1.8 Diesel
- Berlingo 1.6 benzine
Hoho, dat van die bierprijs klopt niet helemaal.
De prijs is fiks omhoog gegaan na het invoeren van de 30 CL flesjes, voorheen waren deze 33 CL op inhoud bij 5% vol.
Dus ja het vloeit goed. de vorige prijsberekening is dus 0,3 ta laag per fles vermenigvuldigd met 48 maakt dat een prijs verbetering van 14,4.
Das mooi meegedronken. :mragent
C-15D & Berlingo