2cvtje schreef:Ik ga het proberen….........deze maand altijd erg veel verplichtingen…...........
Geen smoesjes. Leg je familie maar uit dat een XM belangrijker is. En anders helpen wij je hier wel )
Een dag heeft helaas maar 24 uur…...ga het zeker proberen…........
Ik ontving vandaag de verzekeringspapieren voor de XM…..dat is lachen…..20.000 km ....All Risk voor nog geen € 22.- per maand….....zit dit ook eens mee….. volgende week zaterdag toch maar eens kijken bij het magazijn van de XM Club…...ik heb nog steeds geen matrix meter kunnen scoren…..
Peter
Totaal aantal Berichten: 3440
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Bij die verzekering wel even uitpluizen wat je eigenlijk vergoed krijgt bij een calamiteit.
“Dagwaarde € 850, of zo, want 15jr oud.” Je betaalt dus voor iets dat (volgens de verzekeraars) niet waard is.
Daar is mogelijk iets aan te doen door een taxatie.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Ik heb de XM officieel laten taxeren, taxatierapport € 4500.-....deze waarde is het verzekerd bedrag…staat in de polis mag tot 20.000 km zakelijk/prive rijden… taxatie kostte me € 100.- dagwaarde zonder “klassieker” verzekering ongeveer € 900.- ....heeft me enig uitzoeken gekost, maar het is voor elkaar…..
Hmm.., ik vind dat je dat best slim aanpakt zo met die taxatie en die verzekering.
Ook ik kreeg altijd maar hoogstens €1200,- terug na een ongevalletje .(`94)
Om gek van te worden voor zo`n prachtig onderhouden XM.
Is het mogelijk om , ook voor onze mede XM bezitters,de betreffende bedrijven hier te vermelden,
zodat wij daar ons voordeel mee kunnen doen?
Of is dit ongewenste reklame , verboden op dit forum?
( Anders maar via PB)
Groet,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
Als je meer informatie wilt…..stuur me maar een berichtje….bellen kan ook… ik ben er aardig in wijs geworden deze weken…....
Totaal aantal Berichten: 11778
- Xantia TD SX
2cvtje… Je kunt in je eerste post in dit draadje de titel van het draadje veranderen via de knop ‘bericht wijzigen’. Dan kun je van dit draadje lekker makkelijk het eigen draadje voor je XM maken
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9355
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ik snap het effe niet,eerst heb je het over 22 euro per maand,daarna over 900 per jaar
Of bedoel je voor 22 euro extra per maand ?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Het leest even lastig met die smileys er in, maar 2cvtje schrijft: dagwaarde zonder klassiekerverzekering € 900.
Hoi Peter…..... ik kom zaterdag wel ff langs het magazijn….. ik neem aan dat er koffie is….neem ik koek mee…....
Totaal aantal Berichten: 2125
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Uiteraard is er koffie! En gezelligheid en onderdelen en een lexia om je xm uit te lezen
Klink gezellig…..tot zaterdag…....
Hi Peter….ben je nog wat wijzer geworden met die verzekering????
XM gewassen en in de was gezet….is weer een tientje meer waard….ik kom zaterdag naar het magazijn….dan neem ik meteen info voor de autoverzekering mee…..heb al diverse reacties gehad…..tot zaterdag…..
Peter