Totaal aantal Berichten: 184
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance LPG
Ik kan mijn Samsung Galaxy S4 koppelen aan de standaard bluetooth set in de auto.
Ik krijg de vraag op de telefoon of ik het telefoonboek wil delen, ik kies “ja”
Als ik de index wil openen blijft deze leeg
Mijn vorige telefoon een Samsung Galaxy S2, De Samsung Galaxy Advance van mijn vrouw en de LG van mijn dochter werken wel,
Iemand een idee voor een oplossing?
Is dit op een (e)myway systeem?
Nee, standaard bluetooth in combinatie met RD4
Hoe oud is de sw ?
Mss eens een update van de bt laten doen
geen idee.
Ik heb het idee dat het niet aan de auto ligt maar aan de telefoon en ik hoop dat er iemand is die dezelfde ervaring heeft.
Overigens zag ik vanmiddag dat de belhistorie wel te zien is het en het display van de auto.
Het lijkt of de BT van de auto geen toegang krijgt tot de lijst met contacten van de telefoon, dit wordt gevraagd op de telefoon, ik geen toestemming. Alleen gebeurt er niets.
Totaal aantal Berichten: 132
- (Grand) C4 Picasso Grand C4 Picasso 1.6 VTi Ligne Business
- (Grand) C4 Picasso exclusive 2.l .bl.H.D.I.
bij mij heb ik geen probleem met samsung galaxy S4
maar heb wel de rt5 (?) erin zitten.
Ik rij met een C4 Picasso 2.0HDi van 2009.Heb mij onlangs een Samsung S4 gekocht.De software stond toen op V4.2.2.Bij het eerste gebruik werd de versie automatisch geupgraded naar V4.3.Verder werkt alles perfect met de handsfree van mijn wagen,geen enkel probleem!
Opgelost.
Gisteren hing ik mijn telefoon via een kabel aan de pc en opende “Kies”, begon ie de update voor Samsung Gear te draaien.
Nu kan ik het telefoonboek benaderen.
Overigens ben ik uit onwetendheid niet helemaal duidelijk geweest, ik heb een Samsung Galaxy S4 Active.
Schijnt met firmware echt uit te maken.