Totaal aantal Berichten: 108
Geregistreerd: 04-02-2007
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
Zo! Gelukkig weer een jaartje APK, dit jaar met als verrassing, een steekproekkeuring van de RDW, maar daar rolde hij ook doorheen.
Het heeft wat voeten in aarde gehad, want wie dacht dat een XM uit 1998 niet kon rotten op de kokerbalken, heeft het mis, er is ongeveer 1,75 m aan kokerbalk op nieuw ingelast.
Zie de foto’s (beelden kunnen als schokkend worden ervaren)
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Nou lekker dan…...En ik maar denken dat dit niet zo’n vaart loopt bij een XM…...
Peter
Gelukkig rijd jij ook zakelijk?????.......
ben wel benieuwd naar de km stand!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
valt wel mee toch ??? paar kleine gaatjes,kun je nauwelijks roest noemen ...
maar gefeliciteerd met je APK
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Ieder zijn mening…..Ik word er niet vrolijk van…...maar gelukkig weer APK gekeurd….altijd weer spannend…....
Mooi dat ie er weer door is.
Goed om te zien dat zo’n lasklus goed te doen. Roesten doen ze allemaal
, vooral als er veel op de weg mee wordt gereden door weer en wind.
XM 2.1 TD Y4 1999 Prestige. Niet meer.
Totaal aantal Berichten: 108
Geregistreerd: 04-02-2007
- XM Break 2.0i Turbo C.T AUT. LPG G3
- XM 2.0 16v aut SX
KM=375K en nog wat
Soms is het beter, om te vragen om vergiffenis, dan toestemming. (Oud-Zeeuwse wijsheid)
Zo, dat is een mooi staaltje kokerbakken!
Gefeliciteerd met de APK!
Volgend jaar de andere kant? Of was dit al beiderzijds?