http://www.rtvdrenthe.nl/9f64e8ae-dcae-4493-a990-f473f05f8208.aspx?newsId=3948
Hedenmorgen rond 08.15 uur, reed ik met twee chauffeurs als passagiers naar Boxtel om twee nieuwe taxibussen te halen.
Voorbij de afslag Pesse richting Hoogeveen, stond aan de kant van de autoweg een taxi schuin in de berm.
Ongeveer 400 meter daarvoor zagen wij op de andere rijbaan richting het noorden een witte auto,ik dacht en Volvo , half op de vluchtstrook en in de berm met over de rechterhoek van de motorkap een blauw kleed met daaronder zoals nu blijkt, het stoffelijk overschot van de taxichauffeur :kots
Verschrikkelijk om zo aan je eind te moeten komen !
Groet
Henk
verrek zag wel een taxi langs de kant bij afslag pesse staan met een politiebus ervoor toen ik naar mijn werk reed maar heb er verder niet op gelet, ik denk ook dat ik het liever niet wou zien.
Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
M&M schreef:Heel vervelend maar wie is er nu zo stom een snelweg over te steken ... persoonlijk lijkt het mij veel traumatischer voor diegene die deze persoon heeft aangereden ...
Helemaal met je eens Menno maar wat doe je als chauffeur als er aan de andere kant woningen staan en aan jouw kant alleen maar weilanden….
Natuurlijk is ook de chauffeur van de andere auto zich kapot geschrokken toen er plotseling een lichaam op de motorkap lag…
Ik moet er niet aan denken dat mij ooit zoiets zal overkomen.
Groet
Henk
xm'metje schreef:verrek zag wel een taxi langs de kant bij afslag pesse staan met een politiebus ervoor toen ik naar mijn werk reed maar heb er verder niet op gelet, ik denk ook dat ik het liever niet wou zien.
Roy
:cevr
Dat is dezelfde geweest, een donker grijze Passat of Skoda…
Groet
Henk
M&M schreef:henkpit schreef:
Helemaal met je eens Menno maar wat doe je als chauffeur als er aan de andere kant woningen staan en aan jouw kant alleen maar weilanden…..
Doorlopen naar een ANWB paal aan de goede kant van de weg ( GSM ????? ) ..... zeker niet oversteken !
Maar dat is misschien makkelijk praten , triest
Aan de andere kant stond onderaan de weg in het dorp een benzinepomp….
Groet
Henk
henkpit schreef:M&M schreef:Heel vervelend maar wie is er nu zo stom een snelweg over te steken ... persoonlijk lijkt het mij veel traumatischer voor diegene die deze persoon heeft aangereden ...
Helemaal met je eens Menno maar wat doe je als chauffeur als er aan de andere kant woningen staan en aan jouw kant alleen maar weilanden….
Eh, niet de weg oversteken? Of bedoel je serieus dat een autosnelweg oversteken een optie is? Daar kan ik met mijn pet niet bij.
Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?
Maarten Deen schreef:
Eh, niet de weg oversteken? Of bedoel je serieus dat een autosnelweg oversteken een optie is? Daar kan ik met mijn pet niet bij.
Hij had beter de vluchtstrook terug kunnen lopen en dan beneden onder het viaduct van de A28 door naar de pomp..
Maar jah….wij denken niet allemaal gelijk.
Groet
Henk
inderdaad, achteraf praten is makkelijk… Feit blijft dat dit heel erg is voor degene die deze man heeft aangereden, zoiets blijft je hele leven in je achterhoofd zitten…
Heel vervelend maar wie is er nu zo stom een snelweg over te stekenl
Misschien is hij wel overvallen en zo aan de andere kant beland, onder dwang van de daders, of om ze achterna te gaan. Je weet het niet, de beste man is dood dus zal het niet na vertellen.
(Ben zelf 3 jaar taxichauffeur geweest, en 2 keer overvallen. Je denkt heel anders in zo’n situatie)
Test