bij mijn 16V bumper heb ik ook al de nodige stoeprandjes mee genomen. de hoeken zijn gelijk aardig weg geschuurt. Zeker als je een BX verlaagd moet je daar voor oppassen. net als parkeren met die STOP-Bielzen…..zet je hem er boven, dan gaat de auto op de bumper rusten.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
vortex schreef:bij mijn 16V bumper heb ik ook al de nodige stoeprandjes mee genomen. de hoeken zijn gelijk aardig weg geschuurt. Zeker als je een BX verlaagd moet je daar voor oppassen. net als parkeren met die STOP-Bielzen…..zet je hem er boven, dan gaat de auto op de bumper rusten.
ja, dat is lastig, maar je verlaagd um zelf
staat de bumper weer voor de koplampen als je instapt, vrij onpraktisch…
Je moet ook niet de auto tot aan de bielzen rijden, gewoon de auto in het vak houden, waarom helemaal doorrijden? Ik erger me ook altijd zo aan de huisvrouwen die de auto met de banden tot aan de stoeprand rijden, waardoor de auto half over de stoep staat en aan de andere kant nog 1,5meter parkeervak over is. De parkeervakken zijn groot zat, zeker voor een BX!
WYD schreef:Je moet ook niet de auto tot aan de bielzen rijden, gewoon de auto in het vak houden, waarom helemaal doorrijden? Ik erger me ook altijd zo aan de huisvrouwen die de auto met de banden tot aan de stoeprand rijden, waardoor de auto half over de stoep staat en aan de andere kant nog 1,5meter parkeervak over is. De parkeervakken zijn groot zat, zeker voor een BX!
Komt omdat je met lessen door moet rijden totdat je de band voelt
Is net al met straatje keren, gebruik de stoepranden….heeftf al voor heel wat discussie gezorgd tijdens mijn lessen… Ik kan het namelijk zonder en erger me wild aan dat gebots met stoepranden…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
renz schreef:
Met lessen leer je ook om je handen op tien voor 2 te houden, ik ken weinig mensen die dat nog doen
Mwa, met een 16v stuur doe ik dat vanzelf.., kan ik mijn handen mooi op de bovenste 2 spaken leggen…
Met lessen rijdt ik op 10 over half 4 , en dat mag, zolang ik dat op mijn examen maar niet doe..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
1 hand op half 6 en de andere op de midden armsteun
maar goed gaat nu weer even over me auto….
mensen die me velgen mooi vonden/vinden die hebben mazzel .. ZE GAAN IN DE VERKOOP
heb gister spaak velgen gekocht foto`s volgen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:1 hand op half 6 en de andere op de midden armsteun
maar goed gaat nu weer even over me auto….
mensen die me velgen mooi vonden/vinden die hebben mazzel .. ZE GAAN IN DE VERKOOP
heb gister spaak velgen gekocht foto`s volgen
En helaas al verkocht ook weer.. Maakt niet uit, ik heb nog tot september En de Bumpers gaan voor
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gefeliciteerd, beter zo!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Ik vind de Speedliners veel mooier, maar dat wist je al Daan.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27894
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Ik vind de Speedliners veel mooier, maar dat wist je al Daan.
was al bang dat ik de enige was
iedereen zijn smaak
Mooie velgjes Daan!
Moet alleen wel zeggen dat ik de speedlines onder je BX veel mooier vindt staan!
Xsara_Coupe