Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Er komt soms inderdaad water binnen ergens langs de voorruit, maar madame staat nu al 5 weken droog in mijn garage, en alles in het zekeringenkastje is alleszins mooi droog. Ik gooi haar ‘schedel’ dan nog maar eens open Bedankt voor de kersttip :p

Totaal aantal Berichten: 664
- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- C25 2.5 Diesel Mobilehome
- CX Laagdaks prestige
Als je het na de examens ( februari) nog niet gevonden hebt mag je ook altijd eens langs komen dat we samen eens zoeken. Ik heb ook nog de schema’s van de CX liggen denk ik.
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
T zal voor deze week zijn of anders maart-april, want volgende week gaat ze eindelijk de stalling in en kan de DS dan ook eens binnen

- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- CX Laagdaks prestige
Ah oke, moest je het deze week niet vinden moet je maar eens in maart-april komen
Ik moet nu leren voor mijn examens dus heb ik niet veel tijd meer om te klussen
BX zei ik, toen lachten ze, 16 kleppen voegde ik er snel aan toe maar ze bleven lachen. Dan heb ik ze laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen.

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Zegeuh… Xsara 1.4? Heb ik iets gemist?

- C3 VTR 1.6 HDI
- BX Millesime
- BX 16V MK2
- XM V6 24V
- CX Laagdaks prestige
hahaha, ja inderdaad. Het is vandaag kerstdag he, dus heb ik vandaag heel de dag gepauzeerd
Thx!
Die Xsara is een auto voor mijn zus. Op facebook staan er foto’s

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Zo, met al mijn ongezond electrisch verstand dacht ik plots: waarom niet eens de batterij afkoppelen en dan terug aankoppelen? Cx’en kennende kan dat soms heel veel (tijdelijk) oplossen. Neut! Bij het terug aansluiten van de batterij blijft de rechterpinker wel 4 seconden continu branden en gaat dan uit. Nuja, dinsdag afgesproken dat de Prestige in haar hok kon, dus het zou voor in het voorjaar zijn.
Wil ik madame uit de garage rijden, starten?? mja, eerst een seconde niks, en dan plots draait de startmotor door. Precies alsof hij in een bepaalde stand niet starten wil, ook al heeft ze sinds haar startproblemen altijd vlekkeloos gestart. Achja, op naar het hok. Hé, pinker is niet meer spontaan? Ik moet ze weer bedienen, hm, handig Waarschijnlijk toch ergens door de vochtigheid?
En dan vandaag de klap op de vuurpijl! (hoe kan dat nu, ze staat toch in haar hok?) Jaaa, bericht terug van de autokeuring… morgen moet ik langsgaan bij het keuringsbureau met een briefje van Brussel… morgenavond het vervolg

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
En nu het vervolg…....?
we zjj benieuwd
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Nouja, nog even vermelden dat op dat briefje van Brussel dus stond dat ik voor de Co meting mocht zeggen wat ik wou, ze bleven bij hun standpunt etc etc…. ECHTER wat mijn banden betreft zijn er duidelijk fouten gebeurd bij de eerste keuring voor ingebruikname(tweedehandskeuring) EN ook de 4 daaropvolgende jaren; de wagen moest telkens afgekeurd worden. Ze stellen Goca (keuringsorganisme)in gebreke en stellen ook voor om de kosten die ik heb moeten doen om de nieuwe banden te plaatsen naar aanleiding van de herkeuring, terug te betalen. Ik moest met die mail (van het ministerie van weet ik veel wat) naar de keuring in Ichtegem.
Daar dat briefje afgegeven aan de stationschef… stilte… waarop hij een copie nam, dat ging doormailen naar de jurist die in Oostende zit en ik zou dan maandag (gisteren dus…) bericht krijgen. Ik wacht dus nog een beetje af. Maar aangezien ik zwart op wit (geel eigenlijk) een keuringsverslag heb met ‘verkeerde’ banden… sta ik op dat gebied wel sterk in mijn schoenen.
dat zou ik bijzonder correct vinden!
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Zo, we zijn waar wat verder, of niet. Gisteren telefoon van keuringsstation, dat ik moest bellen naar hoofdkantoor. Hmm, beloof niet veel goeds. Vandaag dan maar gebeld, vriendelijke meneer aan de telefoon (alleen een beetje kregelig dat ik ene klacht via het ministerie heb ingediend, maarja, dat is wel de link op HUN website hé!) en die wou vooral nog eens dat ik de brief van het ministerie met heel het verhaal per post nog eens zou verzenden, met een kostenplaatje erbij… dan zouden ze iets laten waten van een regeling…
Ik ben benieuwd… nog altijd

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
wat een verhaal zeg !
houd ons op de hoogte !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 10402
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Mijn hemel! Ik dacht nat NL bureaucratisch was!!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Goed, verleden week dinsdag; telefoon van hoofdkantoor Oostende. Ze hebben mijn brief en ‘offerte’ goed ontvangen, maar, ze wensen niet het volledig bedrag van mijn nieuwe banden te betalen, aangezien ik 5 jaar met ‘verkeerde banden heb kunnen rijden. (wat eigenlijk wel hun schuld was op de eerste keuring) Ze willen mij tegemoetkomen met 149,2€. Dat is dus ongeveer de prijs van 1 van mijn 2 spiksplinternieuwe Michelin die nu waardeloos zijn. Ik zaag nog wat (beleefd he ) en vraag of de stok niet spreekwoordelijk in twee kan worden gedeeld voor mijn 4 nieuwe banden, namelijk 200€. De man zegt het nog eens voor te leggen aan zijn baas. s’ Avonds na 18h (!) telefoon dat het toch bij die 149€ zal blijven. Vandaag brief in de bus die ik moet ondertekenen, dat ik dus 149,2€ als commerciële tegemoetkoming krijg, maar dat ik daarbij ook afzie van alle verdere vordering tegen KM in de periode van 2008 tot november 2013.
Hum, tekenen en blij zijn dat ik al iets krijg, of lastig doen…
Mijn nachtrust zal het morgen bepalen