In de rustige provincies op landweggetjes is het ook handig hoor! daarvoor hoef je niet naar de bergen
Maar ze horen inderdaad met grootlicht geschakeld te zijn… vreemd.
En die bekleding lijkt een aanbieding van Carpetright…
waterman schreef:Dan heb je de boel verkeerd zitten. De draailampen moeten alleen met grootlicht aan kunnen, niet bij dimlicht.
Wat heb je trouwens voor vreemd tapijt op de motortunnel zitten?
Dat leek mij dus ook, nadere bestudering van het schema bracht de oplossing, ik was er van uit gegaan dat dimlicht het meest links zat (geel), dan groot licht (groen) en daarna de beam (rood). gele en groene draad omgewisseld en het werkt zoals het hoort.
Niet zo lelijk doen over de kleedjes heren, even het eindresultaat afwachten
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Totaal aantal Berichten: 9350
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ik wacht in spanning af.
Ben benieuwd hoe alle kleedjes bij elkaar passen
Succes met opbouwen.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Donderdag nieuwe APK op de dame gehaald, schorsing opgeheven, ze mag de weg weer op.. Nu hard bezig met het afwerken van het interieur, laagje wax er op en dan gaat ze van stal.
(Ik had foto’s gemaakt maar die zijn helaas onscherp, volgende week beter hoop ik)
Weet er iemand een goede taxateur in de regio Arnhem ??
Niels
Mooi werk! (Sorry, ik had een leesachterstand…)
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Totaal aantal Berichten: 487
- (Grand) C4 Picasso 1.6vti Lumiere
- HY Type H
- ID/DS DS19 Cabriolet Usine
- 2CV 2CV6
Flink doorgewerkt - proficiat en veel fijne kilometers toegewenst!
Beste allen,
Het langverwachte moment is eindelijk aangebroken !
Na een super grondige metamorfose van 22 maanden, waarbij Niels elke centimeter van deze struise dame onder handen heeft genomen en zich letterlijk in allerlei bochten heeft gewrongen om overal bij te kunnen (zie fotootje) is onze Snoek eindelijk klaar om weer veilig, glanzend en super tevreden snorrend, de weg op te gaan.
Dit heuglijke feit willen wij graag met jullie vieren tijdens onze
HOMECOMINGPARTY voor de DS-Spécial
Wanneer: Zondagmiddag 26 januari 2014
Waar: Café Nescio - De Wiltstraat 51-a, 6821 CB Arnhem
Tijdstip: 16.00-18.00 uur
Als je ook de gelukkige eigenaar van een DS bent, nodigen wij je van harte uit deze mee te nemen tijdens deze happening zodat er door menigeen flink gekwijld kan worden om al dit moois te bewonderen . Voor het café is een groot terras waar onze dame in al haar glorie te bewonderen zal zijn.
Omdat al dat moois natuurlijk niet gratis was kunnen we eenieder wel het eerste drankje aanbieden, de tweede en de rest zijn allemaal voor eigen rekening.
Wij hopen op een grote opkomst, laat even weten of je komt, dan kan Vincent (eigenaar en barman van Nescio) ook rekening houden met de drankinkoop.
Zonnige groet,
Niels & Annie, trotse eigenaren van deze beauty
Totaal aantal Berichten: 2114
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Gefeliciteerd en wat een geweldig leuk idee! Helaas is mijn Dsuper niet rijdbaar op het moment en Arnhem is ook niet naast de deur…
Wat een ontzettend leuk idee. ik was heel graag gekomen en het is vanuit Beekbergen haast om de hoek.
MAAR ik ben een van de cursusleiders die dag van een cursus auto-elektriciteit die we vanuit de DS club geven op die dag.
Heel veel plezier met elkaar.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
linkje, iedereen die aanwezig was (irl of in gedachten) bedankt..
statiefoto’s volgen nog maar dan moeten we even mooi weer hebben
Niels
En zoals beloofd de statiefoto’s.
Zondag 30 maart zijn we op stap geweest met het team van Retro-Rides uit Arnhem. Met een karavaan van 7 voitures en 3 fotografen hebben we diverse locaties aangedaan en hieronder de mooiste platen van de DS. Ik had mezelf opgelegd er maximaal 10 te plaatsen dus enjoy.
Niels
Totaal aantal Berichten: 1278
- 2CV 2cv6 special
Leuke foto’s!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Totaal aantal Berichten: 1344
- ID/DS Pallas 2.3 carb BVM (Gebouwd in Zuid-Afrika)
Ze is erg mooi geworden, gefeliciteerd!
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Leeuwis schreef:En zoals beloofd de statiefoto’s.
Mooi geworden!
Als ik de foto’s van de voorzijde bekijk heb ik steeds het idee dat het midden van de voorbumper te laag zit…?
vlietmansje schreef:Leeuwis schreef:En zoals beloofd de statiefoto’s.
Mooi geworden!
Als ik de foto’s van de voorzijde bekijk heb ik steeds het idee dat het midden van de voorbumper te laag zit…?
Dat viel mij ook al op, nog een puntje op de i te gaan…...maar dan is het ook helmaal af en inderdaad super mooi!