Ik ben Bart Smeets en kom uit Haarlem.
2de poging om een Citroen leuk te vinden.
De eerste poging was een Citroen Xsara break 1.6 automaat.
Deze reed in principe super, als deze niet steeds bij de dealer stond, helaas ging er steeds van alles stuk, alles wat niet met het normale onderhoud te maken had, zodat ik deze auto binnen 1 jaar heb ingeruild.
Na een uitstap naar een Nissan Tino een Opel Zafira Elegance automaat en nu als nood oplossing een Hyundai accent dus weer een Citroen.
Mijn oom rijdt een C4 Berline en mijn vader zijn 2de (1x eerste model 10 jaar en nu 2 jaar derde model) C5 exclusief, dit al jaren naar tevredenheid.
Ik heb 2 weken geleden mijn 2de Citroen bij een dealer gekocht, C4 coupe 1.6 VTR+ uit 2005.
Met wat geluk krijg ik deze maandag afgeleverd.
Er moest nog het 1 en ander aan gebeuren voor deze afgeleverd wordt.
Remschijven, blokken,demper uitlaat,lak schade wegwerken, 2 banden, distributie met waterpomp en nog een nieuwe radiator.
Dus ik hoop dat ik er nog lang plezier van mag hebben.
Tips en mededelingen altijd welkom.
Totaal aantal Berichten: 70
- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
succes
Totaal aantal Berichten: 92
- C4 (2004-heden) 1.6 16V VTS Coupe
Veel plezier ermee! Ik weet niet wat voor velgen je eronder hebt zitten, of natuurlijk wieldoppen, maar zorg dat je ook op de snelweg goed kijkt of er geen trillingen in je stuur of de auto zitten. Ga gewoon eens een gangetje van 120 of 130 maken en kijk wat er gebeurd.
Snap je niet wat ik bedoel tijdens het rijden van deze snelheden dan is er niks aan de hand;-)
Ik heb 17 inch Aluminium velgen eronder zitten.
Ik zal het eens uitproberen.
Ja. Boven 120km/u gaat het stuur trillen.
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
Wen er maar aan dan
Standaard probleem dus ?
Van de velgen of ....?