voorstellen
rubenvgelder
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 25 december 2013 12:52 PM

Ook ik ben nieuw op het forum en stel me daarom even voor.
Mijn naam is Ruben, ik ben 39 jaar en woon in Assendelft en heb 3 kinderen van 1, 5 en 7 jaar. Voor mijn werk rij ik ongeveer 40.000 km per jaar. Over een kleine 2 weken wordt mijn nieuwe Citroen Grand C4 Picasso geleverd. Voor deze Citroen heb ik voornamelijk duitse auto’s gereden. Ik ben begonnen met een Volkswagen Golf IV, daarna 2x een Opel Vectra en een Volkswagen Jetta. Toen deze laatste auto eruit ging heb ik een auto uit de poule gekozen. Het was een Peugeot 5008 premiere, deze auto heb ik gekozen omdat ik met 3 kinderen minimaal een zevenzitter wilde heb-ben. In vergelijking met de duitse auto’s was deze auto vele malen lekkerder om te rijden (mijn mening). Nu dat de Peugeot aan het einde van zijn looptijd zit heb ik nu de keuze gemaakt voor een Citroen. Na de proefrit was ik helemaal verkocht, deze auto reed nog beter dan de Peugeot en alle techniek en electronica werkte perfect. Ik heb de auto besteld met de volgende opties:

- het betreft een business uitvoering
- introductiepakket
- verwarmbare voorstoelen
- afneembare trekhaak-
- pack drive assist
- kyanos blue

Zoals gemeld wordt de auto in het nieuwe jaar afgeleverd, ik zal dan ook foto’s plaatsen.

Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Ruben

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 07 januari 2014 03:00 PM
  [ # 1 ]

Ruben, welkom alhier!

Altijd leuk om een collega erbij te hebben. Smile

Profiel  

2cvtje
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1122