Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Je weet wel dat je inmiddels de volle mep aan MRB voor een CX op LPG moet betalen?
Dat gaat minimaal 1200 Euro in een jaar kosten, afhankelijk van het exacte gewicht en je provincie.
Of gaat de LPG er direct uit?
Totaal aantal Berichten: 6491
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik vind het wat vreemd dat ie ook voor onderdelen weg mag maar dat kan ook puur de wanhoop van de verkoper zijn. Als ie zo goed is, waarom haalt de verkoper de installatie er dan niet uit en gaat ie niet zelf voor het kwarttarief…? Maar dat is ieders keus. Als je zeker wil zijn, gewoon gaan kijken. Zou zomaar een goeie kunnen zijn. Zo te lezen is er het nodige aan gedaan.
Overigens ben je er niet met ‘afkoppelen’, de gasinstallatie moet er echt uit, wil je voor het kwarttarief in aanmerking komen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Tarief van adverteren met ‘onderdelen’ op mp is goedkoper?
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
2000 euro,en je hebt um,Max 2500 euro,
Maar ziet er goed uit,is deze bekleding schaars?
Zo ja dan even goed kijken of de stoelen en de bank overal nog heel zijn.
Voor de rest mooie cx.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 6491
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Deze bekleding is heel wat degelijker dan die op menig andere serie 1.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Plan is inderdaad om LPG eruit te kiepen. Wist niet dat daarvoor de hele handel eruit moet. Geen probleem hoor, gaat gewoon allemaal in de opslag. Mag dan wel het leidingwerk van voor naar achter wat er extra bij gekomen is blijven, of moet dat ook foetsie?
Eerlijk gezegd vind ik de ribstof wel een ontzettend pluspunt. Maar, 2000 is dat haalbaar? (..ik ben niet zo’n bied-held). Maar, elk geld wat eraf kan natuurlijk mooi gestoken worden in extra onderhoud
... iemand toevallig nog een plekkie in z’n stalling heeft in omgeving Den Haag?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Van de gas installatie mag alleen de leiding blijven zitten,( moet volgens mij afgeknipt zijn).
Van de gas installatie is niet alles houdbaar zogauw het niet meer gebruikt wordt ( lees op de plank ligt).
Dus proberen te verkopen( DS rijder)
Vindt de ribstof ook erg mooi,maar is het schaars was mijn vraag?.
En de verkoper bellen ,en bij de auto beiden.
Dat werkt het beste,succes.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27931
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Je moet ook naar de RDW voor een uitbouw.
Later weer inbouwen is ook niet zomaar mogelijk. Je mag niet alles er zomaar weer in zetten. Sommige delen mogen niet ouder zijn dan…
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
Niels ik heb je een PM gestuurd.
F.SvM schreef:Van de gas installatie mag alleen de leiding blijven zitten,( moet volgens mij afgeknipt zijn).
Van de gas installatie is niet alles houdbaar zogauw het niet meer gebruikt wordt ( lees op de plank ligt).
Dus proberen te verkopen( DS rijder)
Vindt de ribstof ook erg mooi,maar is het schaars was mijn vraag?.
En de verkoper bellen ,en bij de auto beiden.
Dat werkt het beste,succes.VgF
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht dat je de tank + koppelstukken gewoon een paar jaar kon laten liggen.
Slangen, dat snap ik wel dat dat niet houdbaar is. Zal dat eens uitzoeken, dank voor de tip.
Hoe zeldzaam de bekleding is, geen idee..
Inderdaad wel handig om te weten of er vervanging beschikbaar is indien noodzakelijk.
Kan wel even uitzoeken welke bekleding het precies is en dan bij de club opvragen of er wat leverbaar is..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Arjan Verkade schreef:Je moet ook naar de RDW voor een uitbouw.
Later weer inbouwen is ook niet zomaar mogelijk. Je mag niet alles er zomaar weer in zetten. Sommige delen mogen niet ouder zijn dan…
je bedoelt dat ik het niet zelf mag uitbouwen?
Ik was in de veronderstelling dat ik dat zelf kon doen, en dan naar de rdw voor een herkeuring van de auto.
Zal dat in ieder geval wat beter uitzoeken, dank!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
bx-cannes schreef:Niels ik heb je een PM gestuurd.
Check! tnx.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Mag je zelf uitbouwen,Arjan bedoelde dat je daar na de rdw moet om te herkeuren.
Maar dat snapte je al
Succes.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Tijdens mijn studie heb ik mezelf helemaal suf ge-forummed (hoe vervoeg ik dat? Ik heb inderdaad geen Nederlands gestudeerd).
Ik heb helemaal geen tijd meer om informatie in te winnen.. Hoe doet iedereen dat toch?
Enfin, ik doe weer een gooi.
Heeft een van jullie een mening over deze GTI?
Mijn plan was aanvankelijk een volledig rijdend exemplaar te scoren, maar als deze ‘slechts’ een koppakking heeft die vervangen moet worden. Moet ik daarvan wegblijven? Idee was wel om deze te laten vervangen door een CX-expert.
Nu heb ik hier links en rechts wel gelezen dat CX blokken erg betrouw zijn, dus is een kapotte koppakking een waarschuwing dat je weg moet blijven?
Ik hoor graag jullie reactie.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 25614
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
dat lijkt dat ding van Graddus wel….
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>