Totaal aantal Berichten: 8160
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Leuke serie foto’s weer!
Op de terugweg nog getrakteerd op een mooi plaatje:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zie je wel, ze komen wel die foto’s van mij. Ik heb er alleen niet echt mijn best op gedaan.
http://www.flickr.com/photos/22152221@N08/sets/72157639680492894/
Volgende keer alleen even uitzoeken hoe ik de automatisch dimmende binnenspiegel weet te omzeilen. Sommige plaatjes lijken wel nachtopnamen….
Jaco, daar gaat je del!
2014-01-11 13.33.36 by ewxantia, on Flickr
ZX1.4i schreef:Waar zijn de foto’s van die mooie Volvo V40
Je kunt wel mooie foto’s van een Volvo V40 maken, maar geen foto’s van een mooie Volvo V40…
Duif heeft het zich laten smaken.
Ben jij nou helemaal met de colonne meegereden om maar niet ná de laatste del binnen te komen?
Totaal aantal Berichten: 752
- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Heb gister een leuke middag gehad , gelukkig begon de zon precies op tijd te schijnen.
Peter, de BX folders zijn bij liefhebbers terecht gekomen hoor
EW schreef:En ik was niet de enige, want toen ik op de eerste meetingplaats aankwam stond daar één auto te wachten:
Onbegrijpelijk dat jullie zover omrijden voor een rolletje slachtafval met kruidenmasker.
Totaal aantal Berichten: 5472
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
EW schreef:En ik was niet de enige, want toen ik op de eerste meetingplaats aankwam stond daar één auto te wachten:
Het was voor mij ook een enorme schok! Ik was voor de verandering als eerste bij de verzamelpunt!
Het was weer erg gezellig weer een hoop kunnen kletsen met verschillende forummers, en met een vast groepje gezellig een hapje en drankje gedaan in Leeuwarden.
Kortom was toch nog een koude maar enorme gezellige meeting!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
- Ami Super
jaco schreef:EW schreef:En ik was niet de enige, want toen ik op de eerste meetingplaats aankwam stond daar één auto te wachten:
Onbegrijpelijk dat jullie zover omrijden voor een rolletje slachtafval met kruidenmasker.
ik heb mijn portie verse uien en gratis antibiotica weer binnen voor het jaar.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
en nog wat plaatjes.
http://www.flickr.com/photos/hogervp/sets/72157639682226934/
Totaal aantal Berichten: 98
- 2CV 6special
- ID/DS Dspecial
- XM 2.0 16v SX
- 2CV 6Special
- 2CV AZ
Kon er helaas niet bij zijn, mooi foto’s!
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Mooie foto s Patrick!
Leuk, ‘the making of” hahaha
Ok Bert….ik ben blij dat je mensen met de BX folders blij hebt gemaakt…..... was heel leuk…....
Greets
Peter
- Ami Super
Leuk, die making of Martijn!