Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Ik heb je 9 januari ‘s morgens gebeld en kreeg een antwoordapparaat. Op mijn e-mail heb ik nog geen reactie ontvangen. Dinsdag maar weer proberen. Kamperen met kinderen vind ik toch een soort strafexercitie. Voor mij dan…
Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Lars,
heb je naar mij gebeld of bedoel je de camping? Ik heb geen mail of telefoon van jou ontvangen. Laat maar iets horen als je interesse hebt (PBtje ofzo, dan spreken we wel verder af).
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Kunstenvliegwerk schreef:Ik heb je 9 januari ‘s morgens gebeld en kreeg een antwoordapparaat. Op mijn e-mail heb ik nog geen reactie ontvangen. Dinsdag maar weer proberen. Kamperen met kinderen vind ik toch een soort strafexercitie. Voor mij dan…
Lars, als je de camping gebeld hebt en geen contact krijgt, dan kan je ook vanaf hun site met een formulier een chalet reserveren. Je moet de eerste link hebben in de post van Rens op de 1e pagina van dit draadje. Op de site van Le Tréport kan je doorlinken naar de camping en daar vind je het formulier.
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
demuywo schreef:Ziezo, de definitieve inschrijving is binnen gevallen. Men wil zelfs al een voorschot tegen 15 januari! Is het crisis bij de CX Club de France misschien
Al 15 Belgische CX’en
Typisch, ik heb sinds de bevestiging van mijn voorlopige aanmelding niets meer gehoord…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik ook niet. Kijken Fransen anders tegen Belgen aan dan tegen Nederlanders…?
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Ik moet wel zeggen dat de inschrijving via Citrosfeer gedaan werd, met de Franse CX Club hebben wij geen direct contact. Ik weet niet of CX Club NL dit ook verzorgd voor hun leden? Alleszins dikke pluim voor Citrosfeer, wij worden goed op de hoogte gehouden
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nee dat gebeurt niet inderdaad. Maar ik vind sowieso dat de informatievoorziening vanuit de Franse organisatie te wensen overlaat. Er zou geen verschil moeten zijn tussen aanmelding door een club en aanmelding individueel…
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Das waar Mulder, maar de CX Club van NL is in vergelijking met de Belgische clubs veel groter, ze bereiken veel meer leden, etc… toch een gemiste kans om te doen waar een club toch ook voor dient?
Nuja, in deze tijden waarin vrijwilligers een uitstervend ras zijn is dat ook niet raar.
Los daarvan hoop ik vele CX’en met geel-zwarte nummerplaat te zien in Tréport
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Ik ben van plan te komen, maar ben eerlijk gezegd het spoor rond de inschrijving even kwijt.
JW
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Hebben jullie in NL dat definitieve inschrijving al ontvangen? Anders kan ik ze wel doormailen natuurlijk naar de geïnteresseerden.
Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Graag.
JW
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Je bedoelt het definitieve inschrijfformulier? Graag.
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Wouter: graag! Ik heb noch van de Franse CX club, noch van de camping (contactformulier én e-mail) iets vernomen, dus wat dat betreft lig ik goed op schema…
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Misschien kan iedereen die het definitieve inschrijfformulier wil mij een PB’te zenden met je e-mail adres. Dan zend ik het door.
Ik ga alvast ook vanavond nog een chalet vastleggen, dus moest er dan nog slaapplaats gezocht worden, dan heb ik ook nog wat plaatsen.
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gelukt!
Ik heb mijn reserveringsbevestiging van de camping binnen. Het feest kan beginnen!