4 van de 10
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
   
GSA break service schuurvondst! Restauratie begonnen!
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 10 december 2013 05:54 PM
  [ # 46 ]

dus gewoon eens RDW opbellen>?
er staat iig niets ingegraveerd. misschien dat ik a/d hand van chassisnr het kenteken er weer bij kan krijgen of een nieuw kenteken kan aanvragen.
er zit een sticker achterop van citroen Den Bosch. eens kijken of dat nog bestaat..
en tja, misschien zijn er hier mensen die vroeger (tot 1993 ong) een blauwe service kenden, met reclame op de zijkanten en op het achterraam. (het waren vierkante stickers). diegenen die dit bekend voor komen, graag een foto ofzo of een bedrijfsnaam misschien?

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Gepost: 10 december 2013 06:19 PM
  [ # 47 ]

Leuke auto, van harte!
Je kunt de afd. Homologatie van Citroen NL een verzoek sturen met de vraag of ze je een homologatieveraring willen sturen. Je moet even je chassixnummer doorgeven en dan zoeken ze het originele kenteken erbij.  Met dat formulier kun je naar de Rdw voor heractivering van het kenteken.
Destijds was het dhr.
Molleman die dat verzorgde, maar ik heb begrepen dat ie inmiddels weg is van die plek bij Citroen nL.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 10 december 2013 06:30 PM
  [ # 48 ]

http://citroengsa.123website.nl

uhm dat kan wel kloppen, ik heb een tijdje terug ook met die afdeling aan de lijn gehangen, voor de verklaring van de trekgegevens van de beige.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 10 december 2013 07:40 PM
  [ # 49 ]

http://citroen-gsa4.webnode.nl/

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 24 december 2013 02:21 PM
  [ # 50 ]
Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 03 januari 2014 04:34 PM
  [ # 51 ]

nee, ik ben nog niet echt bezig geweest met het kenteken.
eerst eens kijken naar de watervorming in de laadbak.
heel vreemd, het kan condens zijn, maar zoveel dat er echt een plasje water ligt? ik weet niet. wat ik wel weet is dat de klep niet sluit en ik het voor nood heb afgetaped. maar dit hielp ook niet.
erg raar…..
ik heb al wel een rechter spiegel voor de service! die moet ik alleen nog even monteren.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 03 januari 2014 05:40 PM
  [ # 52 ]

Ik zou dan toch beginnen met een andere klep + rubbers te scoren. GS en GSA break-achterkleppen zijn voor zover ik weet identiek, dus er zullen hier en daar nog wel een paar rondzwerven.

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Twan238
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011

- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Gepost: 06 januari 2014 12:09 PM
  [ # 53 ]

Ik heb nog wel een blauwe gsa break klep, onderste randje alleen een beetje roestig..

huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)

EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en

Profiel  
 
wim
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 297
Geregistreerd: 31-05-2004

Gepost: 07 januari 2014 10:53 PM
  [ # 54 ]

water in de laadbak kan twee belangrijke oorzaken hebben. Een lekke achterklep of rubber (en dan mn in knik) , dan ligt het water nabij de klep zelf. Een andere mogelijkheid is lekkage via de “regengoot” rondom de klep zelf. De kit wil gemakkelijk uitdrogen en scheuren.

teveel citroenen

Profiel  
 
Drs 5je
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 91
Geregistreerd: 12-12-2009

Gepost: 11 januari 2014 06:51 PM
  [ # 55 ]

Mooie vondst zeg! Ik heb hoogstwaarchijnlijk nog wel een compleet blok plus uitlaat en tank voor je, mocht je geïnteresseerd zijn… Maar zonder bak, koppeling en vliegwiel. Afkomstig uit deze

met nieuwe distri geloof ik, iig is het hele zaakje draaiend te zien vóór demontage, hij staat nu nog in Fra, hopelijk over 1 week hier in NL, ik heb alleen de “caisse” nodig zoals dat geloof ik in het Frans heet, niet de motor. Hij is uit ‘86, misschien wel één van de laatste die van de band is gerold, maar niet zo’n apart exemplaar als die Service van jou.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 12 januari 2014 09:00 PM
  [ # 56 ]

vanmiddag eens de voorstoelen en matten eruit gesloopt, en wat zit eronder? jullie verwachten natuurlijk dat er niks onderzit en alles weggerot is :p maar dat is absoluut niet het geval! een klein gaatje, maar verder wat vliegroest. als de rest ook zo is, kan ie met een klein beetje aandacht wel weer door de APK!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Twan238
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011

- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Gepost: 13 januari 2014 10:53 PM
  [ # 57 ]

Onze break had ook last van een klein beetje vliegroest, er was niet eens een gaatje! Totdat we gingen schuren en krabben… Maar ik help het je hopen! Smile

huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)

EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 13 januari 2014 11:09 PM
  [ # 58 ]

Echt waar? Laswerk zal er sowieso wel aanzitten ben ik bang. De linker dorpel moet compleet vervangen bijvoorbeeld.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Twan238
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011

- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Gepost: 13 januari 2014 11:19 PM
  [ # 59 ]

Jep, echt waar Wink de dorpel leek ook dicht, maar na het krabben kwamen er diverse gaten tevoorschijn .

huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)

EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 19 januari 2014 06:38 PM
  [ # 60 ]

Hallo forummers,

Ik zoek foto’s van gespotte gsa’s service! Om een beetje te kijken hoeveel er nog in nederland zijn.
Als u een foto heeft, plaats m dan hier. Alvast bedankt

Jasper

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
4 van de 10
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook