hallo,
Ik heb me geregistreert op dit forum omdat ik net een saxo vts 1.4 gekocht heb.
Heb er nog wat kosten aan zoals de pot vastzetten, sierlijsten eens vastzetten met clips want is vastgelijmt .
nu zit ik met de vraag of ik ook de ijzertjes achteraan moet vervangen waar de clipjes in klikken?
welke afmetingen zijn de clipjes voor achterzierlijst en zijskirt ? dat de autodealer mij de juiste meegeeft ..
hy lekt ook een beetje smurrie onderaan de auto.. precies wel olie met iets gemengeld :S
hoop dat het niet de kophanging is
ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen.. btw is mijn eerste auto en wou er zelf nog wat wijzer aan worden.
mvg bart
Woon jij in de buurt van Veenendaal toevallig? wellicht kan ik dan wel kijken welke klemmetjes etc je nodig hebt, en ook bekijken waar de olie vandaan komt,
in iedergeval welkom, en veel plezier met de auto!
nee, ben vanuit belgie :p… vond niet direct een forum van citroen/saxo vanuit belgie ...
okee, heb je een bouwjaar van je auto? en maak anders eens een foto vanuit de motorruimte, van de voorkant distributiezijde.
okee, het bouwjaar is alvast 2000 en ga meteen een foto maken ..
helaas zijn de fotos best wazig, maar het is wel wat vettig zo te zien, als die hoek bij de dynamo daar nat is van de olie(wat je dus zelf kan bepalen) aan de hand daarvan weet je het wel.
en wat betreft klemmen, op de afbeelding heb je nummer 75 en 76. mogelijk dat je die beide nodig hebt, en anders alleen 75, mochten de hulsjes er nog wel zitten.