Besten mensen,
Ik ben vandaag begonnen met het opknappen van mijn standaard bx gti velgen en heb nu tijdelijk witte rally velgen onder de bx zodat hij niet op blokjes hoeft.
Toen leek het mij wel leuk staan witte velgen.
Maar wat zeggen jullie, witte velgen onder mijn groene gti zou dat echt mooi zijn of moet ik het toch bij grijs houden?
Misschien iemand die een fotosoep kan maken van mijn citro met standaard gti velgen maar dan int wit?
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Ik gok dat een donkergroene BX met witte velgen erg lelijk is…
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goud kleur lijtk me wel gaaf
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
alles behalve wit zou ik zeggen… (enkele uitzonderingen daargelaten)
McDean schreef:goud kleur lijtk me wel gaaf
het is geen clio
Ik ook…
Heb jij nu de orginele velgen wit gespoten of hoe zit dit?
Ik wil zelf namelijk witte speedline’s van een 205 monteren…Net als Eelco(WYD), onder rood staat het erg mooi, onder groen vind ik de orginele kleur veel mooier…
BTW, heb nu mijn reserve wiel wit gespoten…dan is dat standaard wieltje toch ook nog uniek
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik vind de standaardkleur velgenzilver persoonlijk het allermooist, heb zelf ook al eens BX-Sportvelgen gerestaureerd mbv velgenlak, dit werkt uitstekend, deze lak is speciaal voor velgen en blijkbaar beter bestand tegen invreten van remstof en vet, maaarrr witte velgen oeioei staat misschien erg mooi, maar is de lak bestand tegen de invloeden van het rijden, temperatuurswisselingen en het invreten van remstof?, ben bang dat ze al heel snel erg lelijk en verkleurd worden…
Groeten
Emiel
BX19trs schreef:Ik vind de standaardkleur velgenzilver persoonlijk het allermooist, heb zelf ook al eens BX-Sportvelgen gerestaureerd mbv velgenlak, dit werkt uitstekend, deze lak is speciaal voor velgen en blijkbaar beter bestand tegen invreten van remstof en vet, maaarrr witte velgen oeioei staat misschien erg mooi, maar is de lak bestand tegen de invloeden van het rijden, temperatuurswisselingen en het invreten van remstof?, ben bang dat ze al heel snel erg lelijk en verkleurd worden…
Groeten
Emiel
je kan speciale lak krijgen maar is wel erg duur
Simpele Ziel schreef:
Heb jij nu de orginele velgen wit gespoten of hoe zit dit?
Ik ben dus mijn velgen aan het opknappen, ze staan momenteel in de primer. Morgen gaat er dus lak op, dat zou dus inderdaad de gewone grijze velgenlak worden.
Maarja toen ik eens naar de witte velgjes keek waar hij nu tijdelijk op staat had ik zo iets.. van nouja dat is misschien ook wel iets. Standaard witte gti velgen is toch iets bijzonders, maar ben nou niet zeker hoe mooi dat witte echt staat.
Hier een foto van mijn bx met de witte rally velgjes
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
wel opvallend
Wit (<wit) en Groen is best gaaf vind ik persoonlijk
antactiet onder vert triton staat ook heel goed!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mij is verteld dat deze ook groen is (al vind ik het meer zwart)
die is inderdaad vert triton. Misschien moet een beter beeldscherm kopen
- BX Sport MK2
- AX GT chic
WYD schreef:die is inderdaad vert triton. Misschien moet een beter beeldscherm kopen
je moet wel toegeven dat de foto op een donker dag was genomen
wit vind ik echt niet mooi
Geplaatst: 26 Jan 2006 22:00 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
mij is verteld dat deze ook groen is (al vind ik het meer zwart)
deze is echt groen die heb ik nl al eens gezie.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere