Hallo allemaal,
Ik volg dit forum al een tijdje en ben in het bezit van een 2CV6.
Een aantal jaren geleden ben ik op zoek gegaan naar een nog in redelijke staat verkerende 2CV.
De staat van de body was hierbij het belangrijkste criterium.
Uiteindelijk heb ik toen bij een handelaar in Leende een goede 2CV6 kunnen kopen.
De auto is daarna opgehaald en heeft zo’n twee jaar binnen gestaan voor een complete restauratie.
Samen met mijn vader ( voormalig Citroen monteur) hebben we het project zo ongeveer een jaar of twee geleden af kunnen ronden.
Alles is onderhanden genomen en het resultaat mag er zijn. Een originele Nederlandse 2CV6 Club met 70000 km.
Ik mis echter de historie van deze auto. Graag zou ik in kontakt komen met vorige eigenaren.
Het schijnt dat de auto bij Deremaux Citroen in Valkenswaard steeds in onderhoud is geweest. Een belletje naar deze dealer heeft echter niets opgeleverd. Ik ga er dus vanuit dat de auto ergens in de buurt van Eindhoven/Valkenswaard heeft gereden.
Mede omdat ik een smeerkaartje van 1997 tegenkwam tijdens de restauratie.
Mijn vraag: Wie kent de historie of eigenaren van de rode SP-08-BZ 2CV6?
Ik zie erg uit naar dit stukje historie!
Misschien een foto posten van de auto voor restauratie, het geheel komt sommige (niet eigenaar dan) misschien bekender voor dan enkel de nrplaat, die weten misschien wel te zeggen van wie hij was of waar hij rondreed.
Foto na restauratie mag natuurlijk ook, welkom alvast.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017