BX 16v Bumpers..
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 26 januari 2006 09:54 PM

Weet iemand of de BX 19 GTI 16v (mk1) in Frankrijk ook met standaard in kleur meegspoten bumpers zijn geleverd?

Ik zag op een franse verkoopsite namelijk nog een BX 16v met zwarte bumpers staan, toeval of…

Ik begin namelijk sterk het vermoede te krijgen dat mijn auto haar eerste 310 dagen in Frankrijk heeft doorgebracht.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

rb
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1162

Gepost: 26 januari 2006 10:38 PM
  [ # 1 ]

Ja. Gewoon meegespoten + bumperlip.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 26 januari 2006 10:39 PM
  [ # 2 ]

Mmm, jammer, hoopte nu eindelijk eens een oplossing te hebben gevonden voor deze 2 mysterie’s Confused

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 26 januari 2006 10:40 PM
  [ # 3 ]
Simpele Ziel schreef:

2 mysterie’s Confused

310 dagen showroom is toch niet zo’n grote uitzondering?

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 26 januari 2006 10:41 PM
  [ # 4 ]
voge schreef:
Simpele Ziel schreef:

2 mysterie’s Confused

Een jaar lang dezelfde auto in de showroom? lijkt me stug, zou kunnen, maar het lijkt me stug..

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 26 januari 2006 10:42 PM
  [ # 5 ]

als de auto in frannkrijk had rondgereden dan kan je dat op het kenteken zien Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 26 januari 2006 10:43 PM
  [ # 6 ]
Simpele Ziel schreef:
voge schreef:
Simpele Ziel schreef:

2 mysterie’s Confused

Een jaar lang dezelfde auto in de showroom? lijkt me stug, zou kunnen, maar het lijkt me stug..

spreek eens een willekeurige Renault dealer aan die nog steeds een Avantime in de showroom heeft staan…

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 26 januari 2006 10:46 PM
  [ # 7 ]
voge schreef:
Simpele Ziel schreef:
voge schreef:
Simpele Ziel schreef:

2 mysterie’s Confused

spreek eens een willekeurige Renault dealer aan die nog steeds een Avantime in de showroom heeft staan…

Avantime in de showroom? heb ik al een tijdje niet meer gezien, dingen zijn ook nogal aan de prijs om zomaar in een showroom te zetten…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 26 januari 2006 10:49 PM
  [ # 8 ]

Surprisedfftopic Kom eens in Zierikzee kijken zou ik zeggen, geloof dat ze zeker 1,5 jaar met zo’n hok opgescheept hebben gezeten!!  (er waren al plannen om ‘m uit te kloppen tot een espace, of er 3 twingo’s van te maken)

Maar goed, de 16V was toen ook wel een echte publiekstrekker natuurlijk, de snelste BX. Misschien dat een dealer ‘m daarvoor in de showroom heeft gezet, wachtend op een koper die precies zo’n rode 16V wilde hebben…

Profiel  

rb
> 1100 berichten

Gepost: 26 januari 2006 11:29 PM
  [ # 9 ]

SZ: op de RDW-site kun je zien of een auto geïmporteerd is, dan kun je het zeker zien op de bijbehorende eigendonspapieren die ... jij in je bezit hebt Wink.

Verder: wat is de ORGA datum van die rode schicht? Correspondeert die met een datum eind 87?

Persoonlijk had ik bij de eerste aanblik gegokt dat ie (parkeer)schade had gehad aan voor- en achterzijde vanwege het ontbreken van de meegespoten bumpers. Het was toch een oudere bezitter die ‘m hiervoor had?

Verder is het niet raar dat een wagen langer blijft staan. Juist bij de 16V kan die in een showroom zijn gezet en dan kan het even duren voordat iemand specifiek die auto in die kleur wil hebben. Het was toen best een dure wagen en een nieuwkoper zal ‘m dan ook helemaal naar wens gehad willen hebben..

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 26 januari 2006 11:51 PM
  [ # 10 ]
rb schreef:

SZ: op de RDW-site kun je zien of een auto geïmporteerd is, dan kun je het zeker zien op de bijbehorende eigendonspapieren die ... jij in je bezit hebt Wink.

Verder: wat is de ORGA datum van die rode schicht? Correspondeert die met een datum eind 87?

Persoonlijk had ik bij de eerste aanblik gegokt dat ie (parkeer)schade had gehad aan voor- en achterzijde vanwege het ontbreken van de meegespoten bumpers. Het was toch een oudere bezitter die ‘m hiervoor had?

Verder is het niet raar dat een wagen langer blijft staan. Juist bij de 16V kan die in een showroom zijn gezet en dan kan het even duren voordat iemand specifiek die auto in die kleur wil hebben. Het was toen best een dure wagen en een nieuwkoper zal ‘m dan ook helemaal naar wens gehad willen hebben..

Kenteken komt overeen met 13 januari 1989, ORGA is 4133, Maart 88 dus..

V.w.b. de bumpers, aan schade dacht ik ook, echter, wel nieuwe 16V bumpers monteren maar niet meespuiten?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 27 januari 2006 12:00 AM
  [ # 11 ]
voge schreef:

Surprisedfftopic Kom eens in Zierikzee kijken zou ik zeggen, geloof dat ze zeker 1,5 jaar met zo’n hok opgescheept hebben gezeten!!  (er waren al plannen om ‘m uit te kloppen tot een espace, of er 3 twingo’s van te maken)

Heb je wel eens in zo’n “hok” gereden? Ik wil en durf het dus ook zo niet te noemen!  Wink

Profiel  

rb
> 1100 berichten

Gepost: 27 januari 2006 12:03 AM
  [ # 12 ]

SZ:
De MK1 16V bumpers zijn toch ‘standaard’ qua vorm +gelakt + lip? Niets bijzonders ‘16v’ achtig aan toch? Iig niet zoals de 16V MK2 en de ‘Sport’ bumpers.
Vorige eigenaar heeft een goedkope oplossing gekozen, d.w.z. zonder spuitwerk dat als je het laat uitvoeren flink aan de pegels is.

Zat je te denken over de MK2 bumperset? Smile

Over dat verschil in ORGA en kentekendatum: komen eerste toelating en eerste afgifte in NL overeen? Dan is het een showroomwagen geweest, of een gecancelde order of verzin iets leuks.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 27 januari 2006 12:08 AM
  [ # 13 ]
rb schreef:

De MK1 16V bumpers zijn toch ‘standaard’ qua vorm +gelakt + lip? Niets bijzonders ‘16v’ achtig aan toch? Iig niet zoals de 16V MK2 en de ‘Sport’ bumpers.
Vorige eigenaar heeft een goedkope oplossing gekozen, d.w.z. zonder spuitwerk dat als je het laat uitvoeren flink aan de pegels is.

Zat je te denken over de MK2 bumperset? Smile

Mk2? erg leuk maarre voorlopig buiten budgeter bereik, tegen de tijd dat ik zoveel geld over heb om aan bumpers uit te geven rijdt al iets anders Wink

De 16v bumper is inderdaad een standaard bumper, maar dus wel gelakt en met mistlampjes. De GTI heeft bijv, gekleurde kunstof bumpers.

Maargoed, het doet er verder allemaal niet toe, als het goed is heeft WYD over een tijdje een leuke verassing voor me Wink  Cool

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 27 januari 2006 12:42 AM
  [ # 14 ]
WYD schreef:

Heb je wel eens in zo’n “hok” gereden? Ik wil en durf het dus ook zo niet te noemen!  Wink

universele benaming voor alle grotere auto’s… Dus ook dat groene hok van mij waar ik mee naar de sleutelmeeting kom. Heb wel eens in een Vel Satis gereden, in één woord: geweldig!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook