Kan iemand mij vertellen waarom een USB met mp3 muziek niet via de aux afgespeeld kan worden.
Totaal aantal Berichten: 10
- (Grand) C4 Picasso e-HDi 115 Business
- C1 50KW AMBIANCE
Omdat je een MP3speler nodig hebt. De AUX ingang geeft allen maar ‘muziek’ door, geen data. Het werkt dus als een koptelefoon. In een USB-stickje zit gen MP3 speler: het is alleen maar een data-drager. (nog afgezien van het feit dat er geen draadjes van USB naar AUX bestaan).
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
als je de nieuwe radio met bluetooth hebt en 2 speakers dan zou het noeten kunnen bij 4 speakers verlies je de usb aansluiting en werkt het niet meer.
zelf heb ik een pioneer met mp3 mogelijkheid , daar kan ik gewwon een usb stick met mp3 inknallen source op usb en dan werkt het aks een tierelier zodra hij wma of mp3 ziet op de usb dan begint ie meteen met spelen
voordeel is dat ik al vanaf de koop sterk heb ingezet op dat ik de standard radio er niet in wilde hebben (was nog veel duurder ook dan aftermearket met speakers )
dat ik bij plm 27000km de aftermarket pioneer voor een geavanceere pioneer heb vervangen is dat de huidige ook handsfree kan bellen en ik handafree gebeld kan worden
en idd een usb is standaard niet meer dan een gegevens drager , er bestaat wel een creative usb mp3 speler met een uitgang die via een kabeltje op de radio past maar dan heb je niet erg veel opslag
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !